langkawi

  • paulus poel

    Iemand ervaring met een goed, mag luxe hotel op Langkawi. De bedoeling is hier ons 20 jarig huwelijk te vieren in december en er moet genoeg ‘te doen’ zijn voor de jeugd van 16 en 14 jaar, sporten etc. Tips welkom!

  • denise

    Hallo Paulus,

    Een luxe hotel op Langkawi vind ik zelf Berjaya Hotel. Maar zeg er wel gelijk bij dat wij in geen enkel ander hotel op Langkawi gezeten hebben. Wij hebben hier verschillende keren gezeten en altijd zeer naar wens.

    Er is een sportschool, een sportprogramma en je kunt er fietsen huren om in de omgeving te fietsen. Het hotel zit direct aan zee en heeft een privestrand. Een min puntje misschien is dat het een stuk uit de buurt van de hoofdstad is. Nou ja het is ongeveer twintig minuten met de taxi.

    Mocht je verder nog vragen hebben hoor ik ze graag

    Mvg Denise

  • paulus poel

    Ik hoorde dat er hier een soort chaletjes waren op palen midden in de bush bush. Nou ben ik niet zo'n helf wat het enge besten aangaat en misschien dat je na een rondreis Maleisie daaraan gewend bent geraakt, maar dit voelde eerder als een bezwaar(tje). Ik hoor ook het Pelangi Beach erg roemen, dus ik moet de knoop maar eens doorhakken en kijken wat het prijsverschil is. Maar in ieder geval hartelijk bedankt !!

  • Sebastian (PJ)

    Hi paulus poel,

    Super de luxe resort: Tanjung Rhu http://www.tanjungrhu.com.my en The Datai http://www.resortstowellness.com/files/datai.html Schrik niet van de prijs dat werd vermeld in website, boek ze via reis agent is goedkoper.

    Berjaya Langkawi Beach and Spa Resort: http://www.berjayaresorts.com.my Als je langer verblijft in dit resort alles hebben ze kortingen voor je, de spa en massage is een aanrader. Dit resort is stuk goedkoper dan de boven 2 resorten die zojuist opnoemd.

    Groeten,

    Sebastian van Kuala Lumpur

    paulus poel schreef:

    >

    > Iemand ervaring met een goed, mag luxe hotel op Langkawi. De

    > bedoeling is hier ons 20 jarig huwelijk te vieren in december

    > en er moet genoeg ‘te doen’ zijn voor de jeugd van 16 en 14

    > jaar, sporten etc. Tips welkom!

  • Nagadiva

    Hoi Paulus,

    Ik zou Pelangi Beach aanraden, aan het strand er is genoeg te doen 3 min. lopen van Pentai Cenang. Hier zijn leuke restaurantjes, barretjes en wat winkeltjes.

    Ben net weer terug uit Langkawi, en hoop snel weer terug te gaan. In ieder geval rond de kerst. Heb je nog vragen, mail me gerust

    groetjes Marjolein

  • paulus poel

    Bedankt voor de reactie, ik denk dat het gezien de prijs/faciliteiten verhouding Berjaya wordt maar ik moet eerst maar eens kijken of er vluchten zijn. Reacties blijven welkom natuurlijk.

  • Nagadiva

    Hoi Paulus,

    Waarom neem je geen complete reis, is vaak voordeliger! Kijk ook eens bij Shinta travel.

  • paulus poel

    Het vervelende is dat ik die complete reis wilde regelen maar er al heel veel vluchten volzitten (voor een normale prijs) dus nu moet ik het wel los doen.

    Overigens lijkt het wel of iedereen die je vertelt dat je naar Maleisie gaat in het Pelangi heeft gezeten .. en dan twijfel ik weer want voor ons het toch iets bijzonders! Nog ideetjes voor iets leuks, luxe en toch niet zo hopie-popie???

  • Trooper

    berjaja is een leuk goed hotel div lekkere restaurants goede schoonmaak erg mooi aan het strand Je kunt excursies doen vanuit het hotel met de boot Echt een goed hotel.