Zeilen rond Langkawi, Maleisie

  • Nagadiva

    Hallo allemaal ben net weer terug van Langkawi, waar we een maand op het zeilschip “sean Paquito” hebben gewerkt. De kapitein en zijn vrouw zijn vrienden van ons. Het schip heeft nederlandse bemanning. Het is een Canadese Schooner een 2 master van 38 meter lengte. Het heeft 2,3 en 4 persoonshutten ieder met eigen douche en toilet.

    Erg leuke gasten aan boord gehad, sommige voor een dag andere voor 2- of 3 dagen. Ook veel honey-mooners!! Zij vertelden ons dat de trip het hoogtepunt van hun reis was…….. Het is ook echt super! Tot eind oktober vaar/zeil je langs div. Langkawi eilanden en bij een 2-(of 3-)daagse reis ga je voor anker bij een onbewoond eiland. Waar we ook aan wal gaan om te relaxen, zwemmen, snorkelen

    sávonds bbq aan boord en daarna kampvuur op het eiland…….

    Ja, Sebastian, Nagadiva is mijn Aziatische nickname groetjes van Marjolein

  • Sebastian (PJ)

    Hi Marjolein,

    Ik gebruik nog steeds mijn naam Sebastian, het is makkerlijker voor lezers die me al kende van andere forum. Vreemd is dat ik probeer om zo min mogelijk berichten te plaatsen maar word telekend naar een ander forum gestuurd… tja, sinds ik hier ben dan maar wat berichten vermelden, ik hoop mijn berichten reizigers mee help.

    Zo min mogelijk berichten plaatsen is om mijn baas niet gek laten worden op me… ik doe 't meestal tijdens mijn werk uren. :)

    Ik probeer december op Langkawi te zijn, hopelijk ontmoeten we elkaar dan.

  • Nagadiva

    Hoi Sebastian,

    Ik was al op andere .pagina forums onder mijn nickname dus vandaar. Ik mail ook altijd op mijn werk en af en toe in een internetcafe! Hoop je zeker te zien in december. Ben al aan het kijken naar vluchten, duur hoor!!!!

    Misschien gaan we via Singapore. Dan naar KL om met jou wat te drinken en vervolgens naar Langkawi. Weet jij ongeveer wat zo'n shuttlevlucht van Singapore naar KL kost?

    groetjes marjolein

  • Paul

    Hallo,

    kun jij mij wat meer informatie geven over de zeilboot en waar deze te boeken is ?

    bedankt Paul

  • Sebastian (PJ)

    Hi Marjolein,

    Ik hoor van ander dat 't weer nu erg warm is in Holland, tja.. Langkawi gevoel is Holland dus, hahaha.

    Het beste en goedkoop manier om van Singapore naar KL te reizen is met de trein, in dit geval is ‘Keretapi Tanah Melayu Berhad’ (KTM). Ik heb zelf wel eens gereisd met KTM van Singapore naar KL, het is goed tot comfortabel te noemen.

    Dan vanuit KL kunt je door vliegen naar Langkawi, met welk vliegmaatschappij heb ik naar je mail gestuurd.

    Ik zal proberen december in Langkawi maar ik kan nu nog niets beloven, ik heb ook maar 45 minuten nodig om in Langkawi te zijn.

    :)

    Nagadiva schreef:

    >

    > Hoi Sebastian,

    > Ik was al op andere .pagina forums onder mijn nickname dus

    > vandaar. Ik mail ook altijd op mijn werk en af en toe in een

    > internetcafe! Hoop je zeker te zien in december. Ben al aan

    > het kijken naar vluchten, duur hoor!!!!

    > Misschien gaan we via Singapore. Dan naar KL om met jou wat

    > te drinken en vervolgens naar Langkawi. Weet jij ongeveer wat

    > zo'n shuttlevlucht van Singapore naar KL kost?

    > groetjes marjolein

  • Sebastian (PJ)

    Hi Paul,

    Bedank voor jouw intereste in ‘Sean Paquito’, dit maakt Marjolein blij denk ik. Dat gun ik haar ook… deze lieve dame. :)

    Geniet ervan Paul en groeten aan Marjolein. :)

    Paul schreef:

    >

    > Hallo,

    >

    > kun jij mij wat meer informatie geven over de zeilboot en

    > waar deze te boeken is ?

    >

    > bedankt Paul

  • Marjolein

    hoi paul,

    check your mail!!!!

  • Thuis

    Hi marjolein

    lees je berichtje nu pas, maar ben - net als paul - zeer geinteresseerd in wat meer info over die zeiltrip, bijv: is er een site van, moet ik reserveren (ik ben in maleisie pas volgend jaar eind mei), wat zijn de kosten voor bijv. een trip van 3 dagen etc…

    hoop iets van je te horen

    groeten,

    arno