Stage in Maleisie

  • Snosje

    Hoi ik ga misschien naar Maleisie, Kuala Lumpur op stage en nou zou ik graag willen weten of het makkelijk is om er aan een kamer te komen en of het prijzig is. heeft iemand misschien links waar ik van te voren al een kamer kan regelen?

    Daarnaast wou ik nog vragen of je vanaf Kuala Lumpur goed naar een plaats kunt komen waar je goed kan duiken. Ben namelijk een duikfanaat maar sinds de bekende duikplaatsen een beetje aan Thailand grenzen vraag ik me af of je in de buurt van KL een beetje kan duiken.

    Groetjes,

    Roy

  • ilya

    De meeste hotels hebben een redelijk diep zwembad, waar je je echt prima kunt duiken. Kijk wel uit, je mag er niet rennen :D

    hahaha, sorry kon het niet laten :D

    Maargoed, wanneer je daar toch tijdelijk woont, dan zou ik me niet druk maken om afstanden. Met Air Asia bijvoorbeeld vlieg je in iets meer dan een uur naar het noorden Kota Bharu of Kuala Terengganu) voor weinig RM's.. Tioman is wat minder snel en makkelijk bereikbaar.

    Verder weet ik geen plek waar je losse kamers kunt regelen, op marimari.com staan wel wat goedkope appartementen in hun listings, maar hier betaal je maandelijks wel flink wat euro's voor. (gem 800 ofzo?)

    Succes!

  • Sebastian (PJ)

    Hallo Roy,

    Hier hebt je misschien wel aan:

    Voor kamer huren:

    http://classifieds.thestar.com.my/search.asp?page=1&index=1&code=100&cat=Rentals~and~Roommates&cat_desc=Rooms~To~Let

    Voor apartement:

    http://classifieds.thestar.com.my/search.asp?page=1&index=1&code=33&cat=Rentals~and~Roommates&cat_desc=Apartments~To~Let

    Groeten,

    Sebastian

  • Sarianne

    Goh Sebastian

    Weet jij of je ook appartementen kunt huren voor kortere tijd, bijvoorbeeld een week?

    Wij hadden nu zoiets gevonden voor Penang op Gurney Drive. Zou wel mooi zijn als ze dat ook in KL hebben!

    Groetjes Sarianne

  • Sebastian (PJ)

    Yup Sarianne, ze zijn er wel… genoeg in KL.

    Berjaya Times Sqaure, MiCasa service apartment, Sucasa Service apartment. Berjaya KL Plaza apartment (paal boven coffeebean, zal ilya wel leuk vinden :p), nog een paar vlakbij KLCC/Twins Towers.

    Groeten,

    Sebastian

  • Sarianne

    Dat is mooi om te horen.

    We gaan het even verder uitzoeken.

    Weet jij wat dat ongeveer zou kosten?

  • ilya

    Berjaya appartementen:

    Studio Suite 1-Bedroom RM263

    Superior Suite 1-Bedroom RM295

    Deluxe Suite 1-Bedroom RM328

    Premier Suite 1-Bedroom RM363

    Brooklyn Suite 2-Bedroom RM603

    Studio Suite 1-Bedroom with Breakfast RM293

    Superior Suite 1-Bedroom with Breakfast RM328

    Deluxe Suite 1-Bedroom with Breakfast RM362

    Premier Suite 1-Bedroom with Breakfast RM393

    Brooklyn Suite 2-Bedroom with Breakfast RM685