malarone te koop

  • Lisanne

    Malarone 250 mg van GlaxoSmithKline te koop.

    Het gaat om 26 tabletten nog in het doosje en met bijsluiter. Houdbaar t/m 08-2017

    50 euro incl verzendkosten binnen NL en België. Woon in Utrecht.

    Mail voor interesse naar liessan@hotmail.com

  • ferrij

    Wij gaan in september naar kuching maar moeten we daar maralone slikken of niet, de eene site zegt van wel de andere niet

  • ferrij

    Hallo'

    wij gaan in september naar kuching naar het apen weeshuis'

    hebben we daar maralone voor nodig

  • Olaf uit KK

    Beste Ferrij,

    Nee.. je hebt nergens in Maleis Borneo “malarone” nodig,

    Meningen zijn inderdaad verdeeld hierover.

    In 14 jaar tijd, nog nooit iets over malaria gehoord, niet in de kranten, niet op TV, niet via mijn lokale familie die overal in Borneo woont, niet uit de toeristen gebieden etc etc. De enige die telkens over malaria beginnen, zijn de toeristen. Trek zelf je conclusie, of je wel of niet slikt.

    Vriendelijke groet,

    Olaf.

  • bernard.bauwens@gmail.com

    Hoi

    volledig eens met Olaf, woon reeds 5 jaar in Sabah en never van die pillen, is enkel puure geld verspelling daar in Europa. Dengue komt veel meer voor in Kuala Lumpur en wie zegt daar over iets? niemand.

    is echt niet nodig daar u geld aan de verpillen zelf bij de apen.

    Bernard uit Borneo

  • Anne1234

    Zou het zeker gebruiken.

    Volgens deze site komt Malaria namelijk wél voor in Maleisisch Borneo:

    http://www.vaccinatiesopreis.nl/malaria-maleisie/

    Met name de falciparum (ook voorkomend in Azië) kan potentieel dodelijk zijn.

    Wil je heel zeker zijn, vraag je huisarts of GGD dan om een reisadvies maar ik zou die Maralone zeker nemen.

    Succes en fijne vakantie

  • Olaf uit KK

    Beste Anne,

    Klopt, mening is erg verdeeld. Ik ben geen doktor, kan alleen mijn ervaringen vertellen van het land zelf. .

    Een andere mening is, dat het beter is om malaria te krijgen, dan niet te weten dat je het hebt. Want.. de pillen die je slikt voorkomen niet de ziekte.

    Vaccinatie bureaus, zijn niet geheel onpartijdig in deze, ze hebben er zeker financieel belang bij, dat je de pillen bij ze koopt. Als je je daardoor beter beschermt voelt, dan moet je dat ook beslist doen. (Wat kosten die pillen ook alweer?)

    Malaria wordt gezien als iets dodelijks en daarom alleen de naam al doet je schrikken. Maar de kans dat je het als toerist oploopt is echt heel klein. En.. de gezondheids zorg is hier helemaal goed, dus.. bang dat je niet goed geholpen wordt is er echt niet bij. Dood gaan als toerist doe je al helemaal niet, want.. als je je niet lekker voelt, dan ga je zeker bij een kliniek langs. (eerste advies, stop met de m-pil, zodat je zeker weet dat je geen last hebt van de vele bijwerkingen).

    Vroeger ging je op expeditie voor maanden, en eenmaal malaria dan kwam je er in 6 plankjes uit. Echt.. je bent in Maleisie nooit ver van een kliniek of een bloed labaratorium verwijdert, en.. direct de uitslag.

    Nogmaals, alle kaarten geven aan dat er Malaria in Maleisie is, dus.. dat ontken ik niet, maar… je hoort er ter plaatse helemaal niets over. Enkel de toerist, die ons er steeds op wijst.

    Bij meningen zijn er meerdere partijen, de voorstanders en de tegenstanders. Wel.. geen probleem, ik denk dat er bij iedere mening wel een waarheid zit. Blijft de vraag, wat is het goede advies aan reizigers. Wel.. of vertrouw op je huisarts of GGD, of.. luister naar mensen als mij. Haha, ik zou voor de doktor kiezen.

    Vriendelijke groet,

    Olaf.

  • April54

    Aangeboden

    20 tabletten Malarone 250 mg/100 mm

    Te gebruiken tot maart 2017

    Met originele verpakking van GlaxoSmithKline, bijlsuiter en gebruiksaanwijzing

    Ophalen of opsturen

  • Michel

    Gepost door: Michel ()

    Datum: 30 september 2013 19:23

    Wij hebben nog 187 stuks Malarone tabletten over van onze reis met de hele familie.

    Ze zijn nog een hele tijd houdbaar.

    120 st tot 09-2016

    87 stuks tot 05/2016

    Gekocht voor plm 3,50 euro per stuk

    Ter overname aangeboden voor 2,25 euro per stuk.

    Heb je interesse; boschvertrekt@live.nl

  • Wendy

    Beste,

    heb je nog malarone over?

    mvg

    Wendy