Taxi Kuala Besut naar Kuala Perlis

  • bjacqie

    Hoi allemaal!

    Ik ben op zoek naar recente prijsgegevens voor een taxi rit van Kuala Besut naar Kuala Perlis. Ik moet op 1 dag van Perhentian naar Langkawi. Ik weet dat er een bus gaat, maar ik denk dat ik dit qua tijd niet ga redden. Voordat van Perhentian op het vaste land ben en naar Kota Bharu reis, is de bus naar Kuala Perlis al vertrokken. Als ik de avondbus neem, loop ik de hele dag met mijn koffer door Kota Bharu te zeulen. Ik wil dus met een taxi, het liefst een busje delen met andere mensen, naar Kuala Perlis. De laatste Ferry vertrekt om 7pm.

    Heeft iemand ervaring hiermee?

    Groetjes,

    Jacqueline

  • Olaf uit KK

    Beste Jacqueline,

    Wel.. dat is inderdaad een hele reis in 1 dag.

    Ik weet niet wat de taxi kosten zijn, maar.. eerst met de boot van Perhentian, dan een enorme rit, en dan nog met de boot naar Langkawi.

    Waarom vlieg je niet? Het lijkt niet logisch, maar.. vluchten zijn niet zo duur, en ik denk dat het een heel stuk sneller gaat.

    Dus.. gewoon van Kuala Besut naar KL, en dan van KL naar Langkawi.

    Hoop dat dit helpt.

    Vriendelijke groet,

    Olaf.

    Ps, onlangs, heb ik de reis andersom gedaan, en.. ben met de Ferry vanuit Langkawi naar Penang gegaan, daar overnacht, en met de vroege vlucht van Penang naar Kuala Besut, en door naar Perhentians.