Een nieuwe landmark in KL

  • Sebastian (PJ)

    Vanmiddag reed ik op Seremban - KL autobaan, een gebouw kreeg mijn aandacht. Ik reed wel vaker op Seremban - KL autobaan maar toch moet ik eerlijk zeggen dat ik nooit eerder heeft gemerkt.

    Dat stukje langs de Sungai Besi militaire vliegveld kijk je op KL centrum, na The KL Tower en The Petronas Twin Towers is er een hoog gebouw erbij: Berjaya Times Square. Een ernorm groot gebouw dat eind dit jaar gaat openen, shopping mall, hotel en service suites, kantoren, food centre, pretpark en X-treme sport arena alles binnen dit gigantisch gebouw.

    http://www.timessquarekl.com/index_shocked.htm

    Berjaya Times Square is in de Bukit Bintang gebied, met buren als Sungai Wang Plaza, Lot 10, Imbi Plaza, BB Plaza kan je 't ook niet mislopen als toerist.

    Bij 't jaar eind ga ik beslist een kijkje nemen, zal danna meer over vertellen.

    Groeten,

    Sebastian

  • Sebastian (PJ)

    Hi allemaal,

    Eindelijk was afgelopen zaterdag (29 sept 2003) zover, de opening van 's wereld grootste shopping mall: The Berjaya Times Square.

    Ik heb 't bezocht met Roy en Peter, ik kan nu tegen jullie zeggen… Kuala Lumpur heeft naast The Petronas Twin Towers nu ook een geweldig gebouw erbij.

    Groeten,

    Sebastian