werk in maleisie

  • Dam

    Ik ben een 25-jarige IT-er uit Nederland. Sinds een tijdje ben ik op zoek naar een baan in maleisie (asie). Reden hiervoor is ervaring op doen in het buitenland met als doel meer waard te zijn op de arbeidsmarkt en om er op persoonlijk vlak veelzijdiger van te worden. Ik heb Technische Informatica en Bedrijfskundige Informatica gestudeerd. Ik kan zeer zelfstandig werken. Werk momenteel ook voor mezelf voor enkele grote Nederlandse organisaties. Ik beschik over kennis van meerdere IT-gerelateerde onderwerpen en programmeertalen.

    Ik ben de maleisische taal niet machtig, verder wel goed in engels (woord en geschrift). Buiten het feit dat ik op zoek ben naar een baan heb ik nog enkele andere vragen.

    Is het moeilijk/mogelijk om een baan als buitenlander in maleisie in de IT te vinden? Vanuit mijn positie hier in Nederland is het moeilijk om daar een goed beeld van te vormen.

    Zijn er onder jullie misschien mensen aanwezig die mij voor zijn gegaan? Of heeft een van jullie handige tips/links op het internet die mijn kans van slagen vergroten?

    Ik ben 100% serieus en ben een harde werker. Ik kom niet om mezelf financieel te vereiken, ook niet om vakantie te vieren (dan zou ik wel een maandje langs gaan) maar meer voor geestelijke verrijking en ervaring. En ik versta mijn vak!

    Alvast bedankt voor ieder die mij op weg kan helpen.

  • Sebastian (PJ)

    Hi Bas,

    Check your mail…

    gr,

    Sebastian