Info's sites over Maleisie

  • Sebastian (PJ)

    Hallo allemaal,

    Hier twee websites over Maleisie, ik vind ‘t personlijk zeer nuttige sites, je kunt hier alle info’s en updates over Maleisie vinden. Zo niet kunt je me nog altijd een mailtje sturen, ik doe mijn best. :)

    http://www.allmalaysia.info

    en

    http://www.journeymalaysia.com ( helaas deze site geen info's over Sabah en Sarawak - Borneo )

    Groeten,

    Sebastian

  • Maarten

    Sebastiaan,

    Bedankt voor de informatie, heel nuttig!

    Maarten

  • Sebastian (PJ)

    Maarten,

    You are welcome :)

  • lies

    bedankt voor je info. Door jou weer wat nieuwe shoppingmalls gevonden, die ik in november zeker ga bezoeken.

    Groeten,

    Lies

  • Sebastian (PJ)

    Hallo Lies,

    Leuk om te horen dat mijn info's van nut zijn. Ik ben trouwens nieuwsgierig welk shooping malls je bedoelt, Berjaya Times Square?

    Het is ook nog een groot shooping mall die eind dit jaar open gaat, het heet ‘1 Utama’. Dit shopping mall bestaat al jaren, ze gaan nu uitbreiden tot een zeer groot mall. Een chiq shopping mall, zeer de moeite waard om eens te zijn.

    http://www.pjnet.com.my/data/entertainment/shopping/1utama.htm

    Groeten,

    Sebastian

  • lies

    Hallo Sebastian,

    De shoppingmalls die ik zeker ga bezoeken zijn: Mid Vally Megamall, Star Hill Centre en Suria KLCC.

    Berjaya Times Square ken ik ook niet.

    Maar ik heb maar een dag of vijf om te shoppen, dus ik weet niet of ik alles kan zien wat ik wil. Moet trouwens ook rekenig houden met de toegestane bagagelimiet.

    Bij ons laatste bezoek aan KL had ik 21 paar schoenen gekocht, maar ja, KL is dan ook echt een shoppersparadijs.

    Heb jij nog wat leuke tips om de avonden door te brengen? Goeie (vis)restaurants of iets anders? We houden ons aanbevolen voor leuke ideeën.

    Alvast bedankt, groetjes,

    lies

  • Sebastian (PJ)

    Hallo Lies,

    De drie shopping malls die je opnoemt hebben alllemaal een hoog prijs kaartjes aan hun produkten… Een rijke vrouw hebben we hier!!

    Hoop dat je niet kwaad wordt, ik maakte een grapje met je!! :)

    Hoe duur de produkten zijn in Maleisie zijn ze nog altijd goedkoper dan in Nederland.

    Voor normaal, simpel en goedkoop schoenen is ‘Vinci’ de winkel, je kunt ze in elk shopping mall vinden. Uit mijn ervaring wanneer andere winkels leeg zijn is ‘Vinci’ altijd bom vol.

    Om nog wat info toe te voegen raad ik je ook shopping mall Lot 10 aan. In Starhill hebt je de multi store ‘CK Tangs’ (Singapore) en in Lot 10 hebt je ‘Isetan’ (Japan), uit mijn ervaring; vooral mijn vriendin, vrouwen houden echt van de spullen van deze twee multi stores.

    Okay LIes, hebt je nog meer info's nodig ik hoor dan wel.

    Groeten,

    Sebastian

  • lies

    Hoi Sebastian.

    Hangen er nog kledingstukken in Lot 10? Ik dacht dat ik bij mijn vorige bezoek alles had leeggekocht….. GRAPJE

    Vinci , daar heb ik heel wat schoenen gekocht. Dus toch niet zo"n rijke vrouw als je dacht…

    Ik blijf je tips op deze side volgen en als ik vragen heb, hoor je me wel weer.Tot zover bedankt.

    Groetjes,

    lies.