Raad eens mee....

  • Sebastian (PJ)

    Hallo allemaal,

    Morgen is ‘t zover in Hotel Renaissance Kuala Lumpur, de grote finale van Miss Malaysia verkiezing 2003. Ik werk elk jaar een klein stukje mee aan deze verkiezingen, sinds ik vandaag mijn werk opzit voor dit jaar Miss Malaysia verkiezing lijk me toch leuk om eens jullie laten raden welk deelnemer zal ’t dit jaar de winnares worden:

    http://www.missmalaysia-world.com.my/index01.htm

    Mijn keus is no. 10

    Kom… raad eens met me mee, morgen zal ik de uitslag hier vermelden. Hoop dat jullie dit leuk vinden. :)

    Groeten,

    Sebastian

  • Marjolein

    Hoi,

    Ik stem voor nummer 2

  • Maarten

    Nummer 9!

    Maarten

  • Ben van Wijnen

    Duidelijk nummer 2. Geen twijfel over mogelijk!Sebastian (PJ) schreef:

  • Bianca

    Hoi Hoi,

    Wat leuk dit en ik denk dat het nummer 2 gaat worden doei doei groetjessss

  • lies

    Nummer 10, helemaal mee eens.

    Lies

  • denise

    Ik doe met de rest mee en stem ook op nummer 2

    groetjes

  • Peter-Paul

    volgens mij wordt het nummer 7

    Maar we zullen het wel van je horen Sebas…

    groet

    Peter-Paul

  • Sebastian (PJ)

    Zeer bedank allemaal voor de reacties! :)

    Zo een summery is als volgt:

    - Sebastian 10

    - Roy 12

    - Marjolein 2

    - Maarten 12

    - Ben 2

    - Bianca 2

    - Lies 10

    - Denise 2

    - Peter-Paul 7

    - Nicole L WN

    - Lysette 16

    - Nathalie 2 of 18

    - Snip 2

    Verder nog iemand die nog niet heeft gekozen? Straks, dat is vanavond maleisich tijd om 19:30 (nederlandse tijd is dan 13:30) gaat het beginnen, rond 23:30 weten we de uitslag. Ik ben natuurlijk niet bij de computer dan, zal morgen de uitslag hier vermelden.

    Ik ben sinds 1996 elk jaar daarna uitgenodig om de verkiezing bij te wonderen, je weet wel compleet met diner enz enz, dat geldt ook voor vanavond. Ik weet zeker dat ik vanavond niet zal gaan want Snip en Arianne zijn ‘Back In KL Town’… Ik heb ze belooft om wat gaan eten en drinken in Mont Kiara en Bangsar, de yuppie uitgaan centrum. Morgen gaan ze weer terug naar Holland en ik wil vanavond nog een gezellig avond met ze hebben.

    Groeten,

    Sebastian

  • Sebastian (PJ)

    Oh, vergeten te vermelden dat de miss maleisie verkiezing is verboden voor maleise vrouwen vanwege hun geloof.

    Maleisie bestaat uit drie groepen mensen: 1- Maleis (Bumiputra) 2- Chinezen 3- Indiers.

    Groeten,

    Sebastian