Bureau bay, Lankawi

  • Martijn en Herma

    Wij willen in Januari een rondreis gaan maken door Maleisie en daarna een strandverlenging op Langkawi in het Bureau bay Resort. Wij twijfelen over dit resort vooral door de ligging (te afgelegen???). Is er iemand geweest die ons er meer over kan vertellen. Is dit hotel aan te raden of juist niet? Hoop zsm iets te horen. Bij voorbaat dank.

    Martijn en Herma

  • denise

    Hallo Martijn en Herma,

    Wij hebben in het hotel ernaast gezeten en veel bij dit hotel gegeten. Het hotel ligt inderdaad erg afgelegen. Voor het hotel zijn een paar stalletje gerunt door de lokals aldaar. Ik zelf vind de bungalows erg dicht opelkaar staan had echt het idee dat je bijwijze van spreken het eten bij de buren op het bord zag liggen. Het zwembad is niet groot voordeel is wel dat je direct aan het strand zit.

    Om naar Kuah stad te komen ben je ongeveer 20 minuten onderweg met de taxi.

    Mocht je verder nog iets willen weten vraag maar….

    Groetjes Denise

  • denise

    http://www.langkawi-online.com/burau/index.shtml

    hier kunnen jullie misschien ook nog wat informatie vandaan halen.

    groetjes

  • Trooper

    Helaas zat ik er ook naast (Berjaya)en vond deze persoonlijk mooier.In de omgeving heb je een nieuw winkelcentrum,maar je ziet er nooit iemand en je kunt met de kabelbaan naar de 7 wells.Met taxi naar Kuah waar je een groot beeld van een adelaar hebt.

    Vanuit Berjaya kan je een excursie maken met een boot naar verschillende eilanden erg mooi om te doen.

  • Marjolein

    Als je meer contact met de bevolking wil zou ik zeker niet zo afgelegen gaan zitten.

    Omgeving Pantai Cenang en Pantai Tengah biedt ook meer vertier. Leuke restaurantjes en barretjes, lang strand waar vooral tegen de avond veel locals en toeristen samen voetballen, volleyballen of gewoon lekker genieten van de zonsondergang. Veel bungalowtjes aan het strand, als je een leuk adres wil hoor ik het wel.

    groetjes Marjolein