Wat mogen we niet missen?

  • Martijn en Herma

    In Januari gaan we naar Maleisie. Eerst naar Kuala Lumpur ( 2 nachten), daarna een rondreis van 5 dagen naar De Cameroon highlands, ipoh en Penang daar verblijven we nog 2 extra nacten waarna we doorreizen naar Langkawi voor 10 extra nachten. Zijn er dingen die we echt niet mogen missen?? We hopen zo veel mogelijk tips enz te ontvangen.

    Hoop zsm iets te horen.

    Bij voorbaat dank.

    Martijn en Herma

  • ozzietukker en Taman Negara

    Taman Negara mogen jullie absoluut niet missen, alhoewel ik niet weet of het nu de juiste tijd is om te gaan. Het schijnt wel eens een hoog waterpeil te hebben en het basiskamp is wel hoog maar sommige wandeltochten zijn niet te doen dan….

  • Sebastian (PJ)

    Hallo Martijn en Herma,

    Ik weet niet precies wat jullie van houden, of nu van stad, natuur, strand en zee enz enz…. Nu alleen een tip voor KL.

    Ik moet wel zeggen wanneer jullie in KL zijn, 's avond een terrasje nemen onder The Petronas Twin Towers is prachtig, met al dat lichten aan en dan merk je pas hoeveel groot dit gebouw is.

    Groeten,

    Sebastian

  • ozzietukker en Taman Negara

    Een terrasje onder de Twin Towers>>>>

    Er recht voor is toch niets of bedoel je aan de andere kant van het KLCC complex met uitkijk over het park. Want dat is inderdaad wel gezwellie.

  • Martijn en Herma

    Hoihoi, bedankt voor je reactie. We gaan 2 dagen naar Kuala Lumpur, dan via de Cameron highlands via Ipoh naar Penang daar blijven we 2 nachten en via daar naar Langkawi om daar 10 nachten te verblijven.

  • Sebastian (PJ)

    Hi ozzietukker,

    Ik was beetje druk vanmorgen, was dan vaag met mijn bericht… sorry. Ik bedoelde interdaad bij het terrasje naast de park in Suria KLCC complex.

    Je hebt 2 vleugels met terrasjes naast de park, ik ga meestal links wanneer je KLCC uitloopt (dus niet de kant op van Dome Cafe). De eerste cafe is Chinoz en de laatste cafe is The Star, alleen deze twee cafe's serveren ze bier, daar tussenin geen een.

    Groeten,

    Sebastian

  • snip

    Juist Bas lekker inder de twin towers BIER drinken….. dat hoort ook bij vakantie!!!

    Of pak een terrasje in Mont Kiarra daar is het ook gezellig en krijg je na afloop een gratis Heineken Bier Kan mee naar huis…..:-)

  • Sebastian (PJ)

    Hi Snip,

    Eindelijk thuis als de oude? hahaha…

    De eerste avond terras bij Twin Towers heb ik geloofd ik meer bier gedronken dan de andere avond terras bij Mont Kiara (je spreekt uit als MOND KIARA… hahaha), maar toch voelde ik bij Mont Kiara meer Mabuk*. Dat kan wel aan de cocktails liggen.

    Oh, dat Heineken kan moest je dus netjes vragen en je krijgt ‘t wel en niet wat je eerst wou!! Ook was je vergeten dat de pizza’s lekker waren in Bangsar, ik weet zeker dat 't beter smaken dan in Genting Highland. Weer lachen!!

    Al en al toch een paar mooie avonden gehad met jullie, hoop jullie weer te zien in de toekomst.

    Groeten, ook aan Arianne.

    *PS: Mabuk is maleis, dat betekent ‘dronken zijn’.

  • Erik2

    In KL raad ik je aan om naar de telecommunicatietoren te gaan. Hier kan je KL vanaf 275 meter hoogte aanschouwen….erg indrukwekkend en het levert heel wat mooie plaatjes op.

    Behalve in KL ben ik alleen in Melaca geweest en ook dat kan ik zeker aanraden, maar ik weet niet of je daar in de buurt komt.