Welk resort op Langkawi??????

  • Martijn en Herma

    Als jullie mochten kiezen welk Resort zou je dan nemen en waarom?

    - Mutiara Burau Bay.

    - Holiday Villa.

    - Berjaya Beach.

    Hopen op veel reacties want wij komen er niet zo uit.

    Alvast bedankt.

    Martijn en Herma

  • Sebastian (PJ)

    Hi Martijn en Herma,

    Ik weet niets over Mutiara Burau Bay, dus deze praat ik niet over.

    Ik ben in Berjaya resorten in Langkawi, Tioman en Redang geweest, geen klagen erover. Qua prijs zijn ze iets duurder dan algemeen maar qua service zijn ze ook beter.

    IK heb vorig jaar april 4 nachten doorgebracht in Holiday Villa, deze ligt totaal andere kant van Berjaya Resort maar wel vlakbij de vliegveld en ‘under water world’. Ik zal de eerste nacht dat ik er ben nooit vergeten, midden in de nacht stoorte de platfont naar beneden met emmers water van de aircon, het bleek dat ze de aircon water uitlag pijp vergeten open te draaien en op gegevens moment werd het water te zwaar… Ik kreeg met mijn partner de schrik van onze leven. Een apologize was ook niet aangeboden.

    Als je Holiday Villa en Berjaya Beach met elkaar vergelijkt dan zeg ik in ‘hotel rate term with star’:

    - Berjaya Beach 4.25 sterren en Holiday Villa 3 sterren.

    Groeten,

    Sebastian

  • Marjolein

    Mijn favoriet blijft Aseania resort. Prachtig zwembad ( grootste van Maleisie) vriendelijk personeel, schone kamers, leuke poolbar en vlakbij strand en restaurantjes

  • Trooper

    Mijn favoriet is echt wel Berjaya Beach,goed eten goede bungalows en goede schoonmaak.

    Ontbijt erg uitgebreid en de restaurants zijn ook goed,vooral de ‘'chinees’' en de buffetten.Murtiara Bay is eenvoudig,ligt naast Berjaya,maar een wereld van verschil.

    Je gaat met een zg golfkarretje naar de bungalow als je wat verder weg zit. Mooie lobby en ook nog eens ‘'happy hour’'

    Ik zou deze echt aanraden boven de andere.Het ligt wat afgelegen,maar mooi tussen het regenwoud en het strand.

  • Rob&Esther

    Om het nog moeilijker te maken: wij zouden zeker het Langkawi Village resort kiezen. Dit is een eenvoudig resort dat aan het mooiste stukje strand ligt. De kamers zijn gelegen in kleine huisjes, vraag naar een kamer met zeezicht of boek een bungalow voor nog meer privacy. Daarnaast ligt het veel centraler dan bv. het Burau Bay resort. Wij zijn er vorig jaar geweest en het was echt super. Voor het allermooiste hotel en het mooiste stukje strand moet je toch bij Tanjung Rhu resort zijn. Wij zijn hier naar toe gefietst. Succes ermee