Jalan Bukit Bintan

  • Trooper

    Jessica,

    Zou jij er achter kunnen komen of die monorail idd onregelmatig rijdt,want ik maak uit die site van hun op dat er alleen een klein stukje klaar is van Ma…. en nog wat naar Bukit Bintan.

    Alvast bedankt,want taxi is best wel duur.

  • Trooper

    Ik heb al een mailtje van ze gehad Hij rijdt in sept van 10-15.00 uur en vanaf oktober om de 10 min en dan later van 06.00 -24.00 Kosten 1 ringit en vanaf 1/10 2,40.

  • Sebastian (PJ)

    Goede morgen Trooper,

    Echt slim om ze een mail te sturen, ook sorry van mijn info dat ze al volledig rijden. Trouwens als je in een van de hotels in Bukit Bintang gebied verblijft, dan zijn taxi en andere transport overbodig…. alles is lopen bereikbaar.

    Hier een platte grond van bukit bintang gebied: http://avenu.net/my/map/map-bukitbintang_eng.html

    Groeten,

    Sebastian

  • Trooper

    Ze rijden volledig als ik er ben in oktober en dat is het belangrijkst(voor mij),maar in ieder geval bedankt voor je goede info en de plattegrondjes heb ik ook afgedrukt ook wel handig.Vorige keer zat ik in Renaissance en zou dar weer heen gaan,maar wilde toch weer wat anders,dus ik ben benieuwd in deze omgeving.

    Nogmaal thanks