climbathon

  • marlies kruizenga

    Dag,

    Ik ben op zoek naar iemand die zelf Mount Kinabalu heeft beklommen en het liefst iemand die ooit aanwezig is geweest bij de Climbathon. Natuurlijk moet diegene er goed over kunnen vertellen.

    In het radioprogramma ‘Weg met BNN’ willen we aanstaande maandag misschien aandacht besteden aan de ‘Climbathon’.

    Ik hoor graag van jullie! Jullie kunnen me bereiken op 035-6268941.

    Vriendelijke groet,

    Marlies Kruizenga

    'Weg met BNN'

    Tel. 035-6268941

  • Sebastian (PJ)

    Hi Marlies,

    Je bent 4 maanden te vroeg met jouw bericht, over 4 maanden kan ik je meer vertellen.

    2 weken geleden zat ik met vrienden wat te drinken toen kwam een van hun op ‘t idee om Mount Kinabalu te gaan beklimmen. Omdat er ook 2 studenten bij zijn, zijn we met het plan begonnen om elk dag een tientje opzij te zetten om later de reis kosten te sponsoren, we zien ’t wel wat de bedrag is over 4 maanden.

    Meesten van ons wonen in een condo (appartement), dat komt goed uit voor onze voorbereiding, dus elk dag de trap oplopen naar de 15de verdieping. We zijn vorige weekeinde gaan voorproeven met een klein berg in ‘Bentong Pahang’, om precies te zijn bij het waterval ‘Cemang’ (Vorig maand waren Snip en Arianne hier geweest). Nou, ik moet zeggen dat 't best wel zwaar is, kwam dat avond helemaal uitgeput thuis in KL… heb van anderen gehoord dat Mount Kinabalu honderden malen zwaarder is!!

    Als je over 4 maanden nog steeds aan deze programma werkt, dan zal ik je graag helpen.

    Groeten,

    Sebastian van Petaling Jaya

  • snip

    he bassie als jij die berg op wilt gaan mag je eerst wel is stoppen met roken….haha

  • Sebastian (PJ)

    J-W aka Snip!!!

    Sinds jullie Maleisie heeft verlaten ben ik gestopt met roken!!! :p Ik wil zowiezo een keer op Mont Kinabalu.

    Trouwens, ik heb jouw foto's en sms ontvingen, bedank nog. Ook zeer spijtig dat ik niet kon reageren, ben namelijk hardstikke druk op dit moment.

    Groeten, ook aan AR

    Sebastian

  • Arianne Schaap

    Wat Sebas! Ben je gestopt met roken?!?! Ben jaloers op je! Toen wij terug waren in Nederland zei ik “en nu ga ik stoppen”. Helaas…het duurde 4 dagen…toen ging ik een avondje stappen….en jawel rookte weer als vanouds! Maar ja, ga snel een nieuwe poging wagen!

    In Nederland is het trouwens weer als vanouds….werken, werken, werken….verlang naar dat mooie Maleise!!!! Vond het ECHT SUPER BAS!!!! Jammegenoeg lijkt het alweer heel lang geleden….

    Nou doeiiii,

    ArianneSebastian (PJ) schreef:

    >

    > J-W aka Snip!!!

    >

    > Sinds jullie Maleisie heeft verlaten ben ik gestopt met

    > roken!!! :p Ik wil zowiezo een keer op Mont Kinabalu.

    >

    > Trouwens, ik heb jouw foto's en sms ontvingen, bedank nog.

    > Ook zeer spijtig dat ik niet kon reageren, ben namelijk

    > hardstikke druk op dit moment.

    >

    > Groeten, ook aan AR

    > Sebastian

  • Sebastian (PJ)

    Leuk hoor! Snip en Arianne,

    Geen kwaad… ik bedoel echt leuk te hebben gehad met jullie hier in KL! :) Mocht jullie volgend jaar echt gaan back packen in Thailand dan ga ik mee! (met behouden voorwaarde)…. jullie weten wel wat! hahaha…

    Oh ja, ik kwam vorig week een vuur vlieg tegen op straat, ik moest voor hem de groeten aan jullie. :)

    Vorig week ook nog eens naar Genting Highland geweest vanwege een verjaarsdag feestje, het was koud dat avond.

    :):) Sebastian :):)

  • snip

    bassie….. backpacken doe je niet in 5 sterren hotels…;-)