Oud en nieuw: Kuala lumpur

  • Martijn en herma

    Met Oud en Nieuw zijn wij in Kuala Lumpur. kan iemand ons vertellen wat er allemaal te doen is en waar we moeten zijn? Hoop op veel reacties.

    Alvast Bedankt

  • Sebastian (PJ)

    Hallo Martijn en herma,

    Alleen nu zie ik jullie berichtje, sorry. Ander heb ik zeker snelle gereageerd.

    Wel, met oud en nieuw in KL werd eigenlijk een paar uren gevierd. Bukit Bintang en omgeving worden vanaf 's middag afgesloten om podium te bouwen. Rond 17:00 worden de straten vol, dan is ook volop allelei activiteiten zoals: karting, live muziek, lucky draw, vele contesten enz enz.

    Percies klokslag 00:00 worden grootschalig vuurwerk afgevuurd, voor Bukit Bintang gebied is dat op het dak van J. W. Marriot Hotel, dus wil je het vuurwerk zien moet je dan heel vroeg een terrasje bemachtigen in de buurt van J.W. Marriot Hotel. Ik moet zeggen vanuit Bukit Bintang kunt je het vuurwerk display van Petronas Twin Towers beter zien, deze vuurwerk show komt uit de park van KLCC.

    Danna is gewoon feest doorvieren in cafe, disco of op straat. Een dag later slaap ik tot genoeg. :)

    Deze is mijn eigen ervaring, iemand anders viert 't misschien heel ander dan ik. Wel moet ik ook zeggen dat tijdens dit viering alles duurder zijn, dat geldt vooral voor alcoholische dranken.

    Groeten,

    Sebastian