leraar wengels in Maleisie

  • mireia

    weet iemand wat de mogelijkheden zijn om engelse les te geven in maleisie. als vrijwilliger, liefst iets kostendekkends (kost en inwoning)

    geen lerarenopleiding gedaan. maar woon werk sinds een half jaar reeds in engeland.,

    heel erg bedankt!!!

  • Roy Herrebrugh

    Mireia,

    Als jouw kennis van de engelse taal in dat halfjaar dat jij nu woont en werkt in Engeland zodanig is dat je daarmee didactisch gezien uit de voeten kan dan zou ik eens mijn licht opsteken bij de Hotelschool in Marang. Aan de Oostkust is men in heel veel gevallen de engelse taal niet of nauwelijks machtig en het zou m.n. voor de toeristensector een uitkomst zijn als men in de hotels en resorts zou kunnen beschikken over personeel wat prima engels spreekt en verstaat.

    Marang is een plaatsje ten zuiden van Kuala Terengganu, heeft een prachtig strand en een paar mooie resorts.

    Weet wel dat je over een workpermit moet kunnen beschikken als je daar aan de slag wil. Dat vergt vooraf echter een hele administratieve rompslomp. De mogelijkheid die jij oppert om als vrijwilligster aan de slag te gaan waarbij je loon in natura krijgt (kost/inwonig) lijkt mij persoonlijk een betere optie.

    Dus.. gewoon proberen. Hoor graag hoe het je vergaat.

    Roy Herrebrugh