maleisie

  • Roy Herrebrugh

    Beste forumgenoten,

    Sebastian, velen van jullie inmiddels wel bekend uit dit forum en al jaren uit het forum van Fox Reizen, en ondergetekende hebben vorige week in KL met nog een derde partner een bedrijf gevormd (PCIS) Project Consultancy and Intermediary Services. Wij gaan ons richten op een tweetal zaken 1. het exploitabel maken van hotels/resorts m.n. aan de Oostkust van Maleisie (project consultancy) en 2. de bezoekende toerist in Maleisie op allerlei fronten ten dienste staan (intermediary services) Dit bedrijf is dus nu bijna een week oud en zal dus nog volledig in operatie moeten komen. Maar met al jullie vragen over Maleisie kan je nu gewoon nog via dit forum verder gaan en wij, Sebastian en ondergetekende, zullen trachten jullie daarin zo veel mogelijk van de juiste informatie te voorzien.

    Volgend jaar zal er van onze firma een homepage verschijnen waarin dan alle relevante informatie wordt opgeslagen over Maleisie.

    Sebastian Phang

    Directeur Communicatie/Marketing and Sales

    Roy Herrebrugh

    Directeur Human Resource

  • Constantijn

    Beste Roy,

    Zoals je misschien weet mag je uit veel landen officieel geen geld uitvoeren. Maleisië is er een. Ik zit nog met wat ringit's en banken nemen ze dus niet aan. Is het een idee om hier een aparte categorie van te maken? Mensen kunnen met elkaar valuta uitwisselen.

    Ik weet niet of het mag, maar het zo wel erg handig zijn.

    Groet, Constantijn

  • Lies

    Beste Roy en Sebastian,

    Van harte gefeliciteerd met jullie nieuwe bedrijf.Wensen jullie heel veel succes en hopen in de toekomst van jullie diensten gebruik te kunnen maken.

    Groet, Peter-Paul en Lies.

  • dennetje

    Beste Sebas en Roy,

    Van harte met jullie nieuwe bedrijf. Hoop dat jullie goede zaken mogen doen.

    Groet, Denise

    (die nog steeds jaloers is dat jullie daar zitten en ik hier)

  • i.houben

    Inderdaad een mooi idee.

    Succes met het uitwerken en opzetten.

    Misschien betekent dit dat ik dus nogmaals naar Maleisie moet :)

    ilya