bungalow/huisje

• petra

Hallo allemaal,

Wij gaan met 4 personen een autorondreis door maleisie maken en ik heb de volgende vragen:

1. hoe is het weer in de maand mei. Zijn er gebieden die we beter niet kunnen bezoeken.

2. Wie weet er een leuke bungalow/huisje voor 4 personen in de volgende gebieden:

* cameron highlands

* ooskust

* omgeving KL (bijvoorbeeld aan de kust)

Ik hoor het graag

• Sebastian (PJ)

Hallo Petra,

Mijn antwoorden op jouw vragen:

1. Mei is het idiale tijd om Maleisie te bezoeken, het regent zelden in mei en alle gebieden is dan ook mooi weer. Van maart tot juni is het water aan oostkust 't mooist en helder, paradijs gevoel gegaranteerd.

2. Bungalow/huisje in:

- Cameron Highland, genoeg bungalow te verkrijgbaar, voor zekerheid zal ik later een paar adresjes voor je opzoeken. Ik laat je later weten.

- Oostkust, waar percies in oostkust wil je naar toe? Kelantan, Terrenganu, Cherating? Laat me weten, weer zal ik je een paar adres geven en bijbehoren prijzen. Mijn voorkeur is Cherating.

- KL en dichtst behoren kust, dat is Port Dickson. 45 minuten auto rijden van KL ligt PD, al en al autobaan, zeer makkerlijk vanaf KL naar toe te rijden. PD heeft alle vorm van accomodaties, van complete appartement tot luxe bungalow, alle zijn aan strand. Prijs vanaf RM90 per dag, langere periode huren zijn ze spot goedkoop!!

Ik verblijf wanneer ik in PD ben, meestal in all-in appartement: 3th miles Corus Paradise Port Dickson http://www.corusparadisepd.com/ Vergist je niet, Corus PD heeft hotel kamers en appartement, je kunt Corus appartement alleen telefonisch boeken.

11th miles Tanjung appartement, oftewel PD Blue Lagoon.

Je krijg later nog alle adresjes van me.

Groeten,

Sebastian

• petra

Bedankt Sebastiaan,

Ik weet nog niet zoveel van Maleisie dus graag een aanbeveling. Het is een onderdeel van onze wereldreis en in Maleisie krijgen we bezoek van 2 personen. Het budget is dus niet onbeperkt !! We houden van natuur maar er mag wel een leuke plaats in de buurt zijn. Het liefst een houten bungalow met een terras en eventueel een gezamenlijke kamer (we hebben weel te bespreken). Port Dickson klinkt goed voor onze gasten om even op adem te komen (zijn nog nooit in Azie geweest), het is niet te ver rijden.

Nogmaals bedankt

• Roy Herrebrugh

Hallo Petra,

Aan de Oostkust heb ik de volgende adresjes voor je:

Sutra Beach Resort

Terengganu

Tel.: 09-6531111

Fax: 09-6696410/6531226

e-mail: suterabeach@hotmail.com

websitte: www.suterabeachresort.com.my

De Rhu Beach Resort

Kuantan

Tel.: 609-5579000

Fax: 609-5579002

e-mail: derhubch@tm.net.my

Mercu Beach Resort

Kuantan

Tel.: 09-5821002

Fax: 09-5821031

Agro Resort Sungai Semuji

Tel.: 09-4780488 of 09-4780588

Fax: 09-4780688 petra schreef:

>

> Hallo allemaal,

>

> Wij gaan met 4 personen een autorondreis door maleisie maken

> en ik heb de volgende vragen:

>

> 1. hoe is het weer in de maand mei. Zijn er gebieden die we

> beter niet kunnen bezoeken.

>

> 2. Wie weet er een leuke bungalow/huisje voor 4 personen in

> de volgende gebieden:

>

> * cameron highlands

> * ooskust

> * omgeving KL (bijvoorbeeld aan de kust)

>

> Ik hoor het graag