Hallo Petra,
Mijn antwoorden op jouw vragen:
1. Mei is het idiale tijd om Maleisie te bezoeken, het regent zelden in mei en alle gebieden is dan ook mooi weer. Van maart tot juni is het water aan oostkust 't mooist en helder, paradijs gevoel gegaranteerd.
2. Bungalow/huisje in:
- Cameron Highland, genoeg bungalow te verkrijgbaar, voor zekerheid zal ik later een paar adresjes voor je opzoeken. Ik laat je later weten.
- Oostkust, waar percies in oostkust wil je naar toe? Kelantan, Terrenganu, Cherating? Laat me weten, weer zal ik je een paar adres geven en bijbehoren prijzen. Mijn voorkeur is Cherating.
- KL en dichtst behoren kust, dat is Port Dickson. 45 minuten auto rijden van KL ligt PD, al en al autobaan, zeer makkerlijk vanaf KL naar toe te rijden. PD heeft alle vorm van accomodaties, van complete appartement tot luxe bungalow, alle zijn aan strand. Prijs vanaf RM90 per dag, langere periode huren zijn ze spot goedkoop!!
Ik verblijf wanneer ik in PD ben, meestal in all-in appartement: 3th miles Corus Paradise Port Dickson http://www.corusparadisepd.com/ Vergist je niet, Corus PD heeft hotel kamers en appartement, je kunt Corus appartement alleen telefonisch boeken.
11th miles Tanjung appartement, oftewel PD Blue Lagoon.
Je krijg later nog alle adresjes van me.
Groeten,
Sebastian