Sean Paquito

• Liselotte

Ik heb al veel gehoord over het zeilschip Sean Paquito, en begreep dat het afgelopen zomer in Lankawi was, maar las ook ergens dat het prachtige schip aan de oostkust lag. Wij gaan in maart 3,5 week naar Maleisie en zouden graag met dit schip meegaan, kan iemand mij vertellen waar het volgend jaar maart-april ligt?

• Liselotte

Beste Sebastiaan,

Weet jij niets over het zeilschip? Ik weet dat Marjolein er in de zomer was, maar krijg nu helaas geen antwoord.

Ik weet dat je het erg druk hebt ivm nieuwjaar a.s. vrijdag, ik hoop dat er toch ergens een gaatje is voor een antwoord. (of na 24 oktober, is ook prima, we gaan toch pas begin maart 2004).

Groetjes, Liselotte

• Sebastian (PJ)

Hallo Liselotte,

Ik ga zometeen Marius van Sean Paquito bellen, zal aan hem vragen voor je waar ze rond maart/april liggen.

Ik laat je snel weten.

Groeten,

Sebastian

• Sebastian (PJ)

Hallo Liselotte,

Ik heb Marius gebeld, hij zei het zeilschip Sean Paquito waarschijnlijk in Langkawi ligt volgend jaar maart en april. Heel mischien gaat het schip naar oostkust in mei, dat ligt aan of er verzoek aan oostkust zijn.

Groeten, ook namens Marius van Sean Paquito.

• Marjolein

Hoi,

Nou daar ben ik weer! Effe weg geweest. Het schip ligt inderdaad in maart nog in de baai van Langkawi. Mocht je meer willen weten, dan hoor ik het graag van je!

groetjes marjolein

• Liselotte

Hallo Sebastiaan en Marjolein,

Bedankt voor jullie antwoorden! Ik ben heel erg blij te horen dat de San Paquito in maart waarsch. nog in Langkawi is. Ik en mijn vriend zouden erg graag meewillen! Ik denk dat ik verdere info het beste tegen die tijd kan inwinnen (februari). Heb al wat gelezen op verschillende prikborden (fox). Enige vraag die ik al zou kunnen stellen is: wat zijn de mogelijkheden: 1 dag, een paar dagen, waarheen?

We hebben ons ticket nog niet eens geboekt, maar verheugen ons nu al op de reis….! We willen naar KL, Taman Negara, dan Sumatra:Tobameer, Oerang Oetans, Penang en Langkawi. Daar hebben we 3,5 week de tijd voor….

Mijn vriend Joris heeft op deze site ook al de vraag geplaatst hoe we van KL of andere plaats in Maleisie op Sumatra kunnen komen. Dat wordt nog even puzzelen denk ik! Marjolein of Sebastian, zijn jullie ook op Langkawi in die periode?

• Sebastian (PJ)

Hi Liselotte,

Zeer spijtig om geen antwoord kunnen geven op jouw vraag of ik in die periode in Langkawi zijn… Ik leid een ontverwachte leven hier in Kuala Lumpur, dat komt door de flexibelheid de mensen hier leven en werken. Maar in ieder geval zal ik met die periode daar zijn dan gaan we wat drinken :)

Groeten,

Sebastian

• Liselotte

Beste Sebastian,

Wij vliegen eerst naar Kuala Lumpur, dus misschien kunnen we daar wel wat drinken! Zal pas rond 13 maart 2004 zijn, maar ik verheug me er nu al op! Verder nog geen vaste plannen, we willen Kuala Lumpur zien, TN en natuurlijk de Sean Paquito op Langkawi. En na jouw enthousiaste verhalen over de vuurvliegjes en Bentong Pahang ( forum augustus) wil ik dat ook heel erg graag zien…….Werk zelf bij een snoepfabrikant (Autodrop) in Nederland, kan ik wel wat lekkers meebrengen…

Veel succes met je nieuwe bedrijf!

Liselotte

• jessica rutten

He liselotte,

Ik woon ook in KL , en mijn zoon gaat hier naar de internationale school. Elk jaar organiseren we een “international festival” waar alle landen vertegenwoordigd worden met een standje , waaronder Nederland.

Dit jaar gaan we weer snert maken (kan je 't je voorstellen in 35 grdn?) poffertjes bakken en stroop wafels uitdelen.

Deze stroopwafels bijv. worden meegenomen uit Nederland door de visite van alle hollandse families hier!

Alles wordt door ons, ouders geregeld en bekostigd en dat zijn maar 8 gezinnen.

Maar nou dacht ik , omdat jij schreef dat je bij Autodrop werkt,kunnen wij mischien iets leuks regelen? Een doosje (of 2 )overheerlijke autodrop om uit te delen in ruil voor………..uhmm een gezellig avondje bij expat-nederlanders thuis, die tegenover de Petronas torens wonen??

Groetjes Jessica

• Liselotte

Hee Jessica,

Klinkt als een goed plan! Wanneer is het internationale festival?? Ben nl. pas in maart 2004 in KL! Opsturen zou natuurlijk ook nog kunnen. Laat het me maar weten, ik vind het een goede deal!

Groetjes, Liselotte