Taxi vervoer Kuala Lumpur.

• Trooper

In KL hebben we een goed sprekende taxi chauffeur ontmoet die zelfs nog beter engels spreekt dan een engelsman,bij wijs van spreken.

We hebben hem ontmoet toen we een taxi wilden hebben van Bukit Bintang naar KL Twin Towers,een taxi vroeg ons 10 US dollar en begonnen te lachen en deden het dus niet.De volgende taxi stopte en rekende ons 5 ringitt dus die hebben we genomen en was een heel plezierige man en gaven hem dus 10 ringit.Hij blij en wij ook.

Hij heeft een schoolgaande dochter van 16 en nog 2 jongere kinderen.We hebben hem gevraagd de volgende dag naar Batu caves te rijden.

Hij wilde ons overal naar toe rijden voor 20 rgt per uur.Voor deze man veel geld en voor ons goedkoop.Hij heeft ons daarnaar toe gereden en is mee naar boven gegaan en heeft alles uitgelegd.We hebben zelfs bij hem thuis wat gedronken en zijn broer ontmoet die in Nederland woont en op doorreis was vanuit Australie.Allemaal heel gezellig.

Hij heeft ons op een heel goede manier door KL geloodst ivm wegafzettingen vanwege een congres daar.

Naar het vliegveld heeft hij ons gebracht met de taxi en we waren minder kwijt als met de trein de zg KLIA Express,een leuke ervaring,maar vanaf KLSentral moet je nog door en dat is best lastig met bagage en namen dan ook een taxi naar Bukit Bintan.

Dus op de terug weg hebben we voor gemak gekozen en hij stond keurig op tijd voor het hotel en berekende minder, dan dat we kwijt waren voor de KLIA Express en aanvullend vervoer.

Deze man is zoooooo vriendelijk en zoooooooooo beleefd.

Mocht er iemand een taxi willen hebben om rond te rijden of opgehaald worden van het vliegveld naar KL geef het door op het forum en ik stuur hem een e-mailtje.

Echt waar een hele aangename man.

Groetjes

Trooper

• Liselotte

Dit klinkt erg goed. Ik ben zeker geinteresseerd in het ophalen van KL airport naar KL. Alleen dit is pas op 13 maart 2004. Lijkt me beter als ik tegen die tijd nog eens contact met je opneem?? Onze eerste keer in Azie, en het lijkt me wel fijn dat er iemand op ons wacht op het vliegveld….

• Trooper

Idd is altijd lekker,als je een taxi van het vliegveld neemt ,kost je dat tig.KLIA Express moet je weer doorverbinding nemen enz en hij brengt je netjes van deur tot deur en misschien kan je hem daar ook nog nodig hebben ,je weet nooit.

Tegen die tijd hoor ik het wel van je en krijg je zijn e-mail adres ,dan kan je alles met hem doornemen.

Groetjes

• Lies

Hoi Trooper.

Wij vertrekken 31-10 naar KL.. Hoe bereiken wij “jouw” taxidriver?

Wil je mij even mailen, dan kunnen we verder afspreken.

Vast bedankt, groetjes,

Lies.

• Trooper

Ik zal morgen zijn e-mail adres doorgeven.

Groetjes

• Marjolijn

Klinkt allemaal erg goed, wij vertrekken 14 november 2003 richting KL. Ik zou graag meneer's e-mail adres krijgen.

Groet Marjolijn

• i.houben

Deze man gaat gouden tijden tegemoet :)

wel leuk hoor

• Trooper

Ik heb de papieren ergens neergelegd en kan zijn kkartje even niet vinden,maar wel het e-mail adres van zijn broer in Nederland en dat is

chasmi@planet.nl

Als ik het vind dan zet ik het er wel op,anders even zijn broer een mailtje sturen en dan komt het ongetwijfeld ook wel goed.

Groetjes

• Trooper

Ik heb het e-mail adres van zijn dochter in Maleisie en daar kan je evt een e-mail naar toe sturen of evt naar het e-mail van zijn broer in Holland wat ik al eerder hier neer had gezet.

Zet ook evt een vluchtnr in de e-mail op welke datum en tijd,dan ziet hij het verder in Kl en kan je afspreken waar hij wacht .

Nogmaals een hele goede vriendelijke chauffeur,die eerder wil helpen dan dat hij er aan verdient.Hij werke bij een pvc bedrijf,maar mocht niet meer ivm zijn longen en werd taxi chauffeur,maar echt geen vetpot.Hij is in dienst van een taxibedrijf en moet elke dag van zijn inkomsten een bep.bedrag aan dat bedrijf afgeven.

Het e-mail adres is :

nathasna@tm.net.my

Groetjes