Langkawi

• Marjolein

persoonlijk vind ik de reiswijzer niet echt objectief.

Mutuaria Bay zou ik ook niet zo gauw heen gaan hoor! Zijn inderdaad kleine bungalowtjes, maar ja je slaapt er alleen maar!!!!! Zelf ben ik altijd te vinden rond Pantai Cenang en Pantai Tengah, dit vind ik de leukste omgeving ,ik moet er wel bij vertellen dat ik daar een aantal vrienden heb zitten.

• ingrid

We zitten met het volgende: Onze vlucht gaat via travel-trend en staat vast. Travel trend heeft maar 3 locaties op langkawi : Pelangi beach resort zat vol …..

Sheraton Perdana Resort hebben we geboekt (maar kan veranderd worden) en Mutiara Bay leek ons het minste, wat nu door jou en Marjolein ook verteld word. Maar waar dan voor te kiezen? Een luxe hotel of een eenvoudig op een betere lokatie. Ik persoonlijk zou voor het goedkoper hotel gaan maar mijn man zit liever in een luxe hotel.

Het reisburo belde net travel-trend gaat proberen om een van de volgende hotels te boeken : Tanjung Rhu Resort of Berjaya Langkawi Beach & Spa Resort maar de kans dat het lukt is minimaal omdat travel trend ze zelf niet heeft, en het met kerst bijna overal vol zit. Het kan enkele dagen duren voor we te horen krijgen wat er mogelijk is.

Groetjes Ingrid

• ingrid

Ik kijk voor dat we een hotel boeken altijd bij reiswijzer, onze ervaring is dat het altijd redelijk klopt. Maar smaken zijn verschillend en het kan soms wel een puntje verschillen. Burau Bay Resort heeft 12 reacties en staat gemiddeld ruim een 8

dat vind ik een redelijk score. We komen net terug van Marmaris Palace een 5 sterren hotel wat naar onze mening maar 3 was. Dat hebben we van tevoren op reiswijzer ook gelezen. Over het algemeen klopt het gemiddelde van reiswijzer wel aardig, zeker als er meerdere reacties staan.

Marjolein jij bent niet de enigste die de omgeving rond Pantai Cenang en Pantai Tengah het leukste vind want daar is bijna alles vol geboekt.

Zoals je zegt over Mutuaria Bay: je slaapt er alleen maar, dan heb ik mn ogen dicht.

Ik begreep dat het strand daar wel mooier is als bij Sheraton Perdana, zelf zou ik eerder kiezen voor Mutuaria Bay, maar we gaan met 4 personen die het niet helemaal met me eens zijn.

Groetjes Ingrid

• Trooper

Tanjun Rhu is idd mooi,alleen weer wat verder weg.Volgens mij klopt die reiswijzer ook wel redelijk,maar je hebt altijd uitschieters van negatief en positief.Marmaris Palace vond ik zelf ook niet zo byzondergoed.

Ik ben het ermee eens dat je er alleen slaapt,maar ik ben 4 dagen ziek geweest en dan was het toch lekker,dat ik een fatsoenlijke kamer had en dat mijn man nog genoeg dingen kon doen bij het hotel.

Maar evt bij OAD hebben ze daar niets,die is ook heel goed en niet zo duur.

Succes

• Marjolein

Bij Oad heb je ook de mogelijkheid om alleen het hotel te boeken en dan in combinatie met de vlucht via Traveltrend is dat een optie? Vervoer vanaf de luchthaven is heel makkelijk en goedkoop zelf te regelen.

Als je weer eens naar Turkije gaat en een echt verwenhotel wilt, kijk dan eens naar Topkapi palace hotel vlakbij Antalya. Wordt aangeboden door Neckermann en is werkelijk super!!!.

• Trooper

Ja,echt gaaf!!Wat dacht je van die andere daar vlak bij?Kremlin,Xanadu Ik krijg alweer zin hierin,maar even wachten tot het voorjaar.

Eerst nog een keer KL en evt Dubai.

Groetjes

• ingrid

De combinatie gaat dan heel duur worden omdat we dan voor de vlucht veel meer moeten betalen. Ik ben bang dat we moeten gaan kiezen tussen tussen Sheraton Perdana Resort en Mutiara Bay

Topkapi ken ik van horen zeggen en volgens mij is dat net zo super als Magic Life

• ingrid

Ai dat is niet leuk 4 dagen ziek op zo"n vakantie natuurlijk kan dat altijd gebeuren maar jammer is het wel.

Als je 4 dagen ziek bent dan is het idd wel lekker als je een fijne kamer hebt.

Ik ben bang dat we morgen of overmorgen te horen krijgen dat we moeten kiezen tussen Sheraton Perdana Resort en Mutiara Bay dat gaat dus heel moeilijk worden.

Oad had geen vluchten meer en appart boeken word erg duur

• ingrid

Grappig ik ga in maart naar Dubai en in de lente vakantie gaan we met het hele gezin naar leetonia in Belek (voor de 2e keer leuk hotel) zo te zien hebben we dezelfde smaak wat landen aangaat

• Trooper

Ja erg jammer.Op zich heeft OAD best wel wat,maar je moet geloof ik al 37,50 en 15 euro extra betalen voor alleen de hotels.

Waar ga je heen in Dubai,ben niet nieuwsgierig hoor(geintje)

Ik ben er nu 3 x geweest en vind het nog steeds een mooi land.Erg apart.

Groetjes