Is het schoon

• Dennis

Hallo lezers,

Ik wil graag naar Maleisie toe en dan naar Penang, Langkawi. Ik heb zelf nu een kleintje die als wij gaan 6 maanden is. Nu wil ik niet dat hij daar ziek gaat worden omdat de mensen daar niet zo schoon zijn en of het niet zo nauw nemen. Dit uiteraard in alle redelijkheid. Zelf ben ik ook op Bali geweest en dat vindt ik zelf een beetje eng voor me zoon. Wie kan antwoordt geven op mijn vraag ?

Alvast erg bedankt

Groet Dennis

• Gieneke

Mensen daar niet zo schoon???Jij hebt dat kleintje toch bij je en verzorgt het !!!!

Je moet zelf voor de hygiene zorgen en als je er zeker van wilt zijn,zorgen dat ze hem/haar niet aanraken.

• Dennis

Gieneke,

dit zal ik maar even niet aan me vrouw laten lezen, die is namelijk de gene die we over moeten halen om dus wel te gaan haha. Ik zelf kan me vinden wat je zegt, maar voor haar is dat dus niet genoeg.

Begrijp het wel allemaal, maar wil zo graag !!!!

Gr

Dennis.

• Sebastian (PJ)

Ik woon zelf in KL Maleisie… Ik douch elk ochten voordat ik naar mijn werk gaan , soms ook ‘s middag als ik gesport hebt, tenslotte neem ik een heerlijk bad bij de avond…. wanneer ik geen tijd heb dan word ’t een SCHONE douch.

………..,

Sebastian

• Dennis

Dus met andere woorden het is gewoon te doen met een baby !!!! en we hoeven niet bang te zijn voor enge ziektes ( die je GEMAKELIJK) kan op lopen !?

gr

Dennis

• Trooper

Denk zelf nu eens goed na!!!

Voor vakantie(eigen belang) met baby 12 uur in vliegtuig,meeste tijd op schoot.Oortjes!!!Ziektes!!enz enz.

Warmte,met name hoge vochtigheidsgraad!!!!!Heen en weer gesjouw met baby,die dat niet leuk kan vinden met 6 maanden!!!

Mensen niet schoon?????In nederland wel dan??????

Ik kan alleen maar zeggen zoek een andere bestemming als je zo bang bent en ga als je kind dan wat groter is.

Of gewoon gaan en niet piepen over hygiene.

Groetjes

• denise

Hallo Dennis,

Ik ben twee keer met de kinderen geweest. Eerst keer was hij 9 maanden en de andere keer met 14 maanden. ALs je iets meer wilt weten mail me maar.

gr Denise

• Dennis

Wat heb jij een grote mond zeg ! Ben je altijd zo aardig tegen de mede mensen. Als je nou niks te vertellen heb of enige informatie waar ik om vraag, heb ik liever dat je met jou kennis een ander gaat lastig vallen.

En even voor jou infomatie. Kom net terug uit Aruba en het ging prima met die kleine ! Ook met zijn oortjes, sjouwen enz. Dus weet wel degelijk waar ik mee bezig ben !!!!

Gr

• Dennis

He Denise,

leuk dat je wat laat weten. Het gaat er mij om dat je met een kleintje van 6 maanden kan genieten, zonder elk moment op te leten of er niks over hem heen loopt waar hij ziek van kan worden ( noem maar even een boom in het bos)

Ben zelf op Bali geweest en daar neem ik hem dus niet mee naar toe. Ik heb gehoord dat Maleisie netjes is en dat de mensen lief voor de kinderen zijn.

Ik stel geen hoge eisen, weet immers dat ik in Azie ben, maar alles wel in alle redelijkheid.

Alvast bedankt

Gr

Dennis.

• Trooper

Helemaal niet lullig bedoeld,maar je vraagt er ook een beetje zelf om met''is het schoon''?

Je kunt in alle reisgidsen e.d. lezen hoe die landen zijn qua ‘'schoonheid’' en je hebt wel zoveel verschillende varianten op ‘'schoon’'het is maar net wat je bedoelt.Amsterdam en Rotterdam en meerdere grote steden/plaatsen in ons land zijn ook niet ‘'schoon’',dus ga je daar dan ook niet naar toe?Nederlanders zijn ook niet altijd ‘'schoon’',dus ontwijk je die dan ook?

Aruba is even wat anders dan Azie ,qua''schoon''

Ik persoonlijk zou mijn baby niet meenemen naar Azie,(vakantie)tenzij voor wonen en/of werk,maar voor een paar weken vakantie is dat toch even wat anders,muggen vliegen ,warmte,tijdverschil enz enz.Aruba is echt heel anders dan Azie en kan je niet met elkaar vergelijken.

Je kunt wel boos worden,maar je stelt die vraag zelf en dan kan je reacties verwachten zowel positief ,maar dus ook negatief en daar kan je wat mee doen,denk ik zo.Wat ik begrijp wil jij doordrukken met positieve reacties naar je vrouw om haar over te halen om naar Azie te gaan,maar dat vind ik persoonlijk erg egoistisch en zou daar mee wachten tot de kleine net wat ouder is.Daar wonen is anders dan vakantie en de hele dag met je kind te ‘'sjouwen’'.

Als je vrouw daar bedenkingen over heeft is ze verstandiger dan jij in ieder geval en zou ik naar haar luisteren.

Overigens goed bedoeld ,naar jou toe.

Groetjes