Helemaal niet lullig bedoeld,maar je vraagt er ook een beetje zelf om met''is het schoon''?
Je kunt in alle reisgidsen e.d. lezen hoe die landen zijn qua ‘'schoonheid’' en je hebt wel zoveel verschillende varianten op ‘'schoon’'het is maar net wat je bedoelt.Amsterdam en Rotterdam en meerdere grote steden/plaatsen in ons land zijn ook niet ‘'schoon’',dus ga je daar dan ook niet naar toe?Nederlanders zijn ook niet altijd ‘'schoon’',dus ontwijk je die dan ook?
Aruba is even wat anders dan Azie ,qua''schoon''
Ik persoonlijk zou mijn baby niet meenemen naar Azie,(vakantie)tenzij voor wonen en/of werk,maar voor een paar weken vakantie is dat toch even wat anders,muggen vliegen ,warmte,tijdverschil enz enz.Aruba is echt heel anders dan Azie en kan je niet met elkaar vergelijken.
Je kunt wel boos worden,maar je stelt die vraag zelf en dan kan je reacties verwachten zowel positief ,maar dus ook negatief en daar kan je wat mee doen,denk ik zo.Wat ik begrijp wil jij doordrukken met positieve reacties naar je vrouw om haar over te halen om naar Azie te gaan,maar dat vind ik persoonlijk erg egoistisch en zou daar mee wachten tot de kleine net wat ouder is.Daar wonen is anders dan vakantie en de hele dag met je kind te ‘'sjouwen’'.
Als je vrouw daar bedenkingen over heeft is ze verstandiger dan jij in ieder geval en zou ik naar haar luisteren.
Overigens goed bedoeld ,naar jou toe.
Groetjes