Hallo, een poosje geleden heb ik iets gelezen over het oerang oetang project. Kan iemand mij daar meer over vertellen, waar het is bijvoorbeeld? Of een internetsite of iets dergelijks.
Dank je!
Michelle
Hai, heb nog een vraagje. Zijn er delen op maleisië waarvoor je malariapillen moet slikken? Prikken hebben we al van eerdere reizen. Maar op de landenlijst stond dat het gehele jaar malaria voor komt en ik vroeg me af in hoeverre het ook echt noodzakelijk is. En hoe is het weer in mei/juni? Voor zowel de oost- als de westkust.
Groetjes,
Michelle
Dat is niet helemaal waar. Wij zijn begin oktober op Borneo (Sabah) geweest, en wij hebben van onze GGD NIET het advies gekregen om malariapillen te slikken. Wel om ervoor te zorgen niet gestoken te worden, o.a. omdat de Dengue-mug daar overdag actief is (deze brengt knokkelkoorts over) en hier kan je je niet tegen vaccineren. We hebben in Sabah een paar dagen met een paar andere Nederlanders gereisd, en die hadden van hun GGD WEL het advies gekregen om malariapillen te slikken. Om een lang verhaal kort te maken: neem dus gewoon even contact op met de GGD of de Travel Clinic in Rotterdam.
Groetjes, Judith
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?