Eindelijk

• conny

Het is nog vroeg, maar na enige tijd de vluchtprijzen te hebben gevolgd voor de zomer 2004, heb ik vandaag eindelijk een vlucht geboekt naat KL. Een vluchtje gevonden voor maar 590 ?, en dit tijdens het hoogseizoen van Europa. Wij vertrekken op 9 juli en komen terug op 1 augustus 2004.

Eindelijk weer iets om naar uit te kijken. Indien er iemand tips heeft betreffende bezienswaardigheden en natuurparken in Maleisie, dan zijn deze zeker welkom.

Ook tips betreffende hotels, vervoer, …

Wij reizen met 2 volwassenen en onze 2 dochters (10 en 11 jaar).

• Danny

Hi Conny,

Ik heb al veel gelezen in dit forum over taxivervoer, hotels, natuur, bezienswaardigheden, etc. Er is zoveel te zien en te beleven.

Kun je misschien aangeven wat je zoekt? Stranden of juist niet, luxe resorts of juist het kampung leven, jungle tours, snorkelen, etc. etc.

Groet, Danny

• Roy Herrebrugh

Conny,

Ik zou je willen aanraden om in dit forum te kijken op 27 oktober. Hier geef ik wat tips.

Veel plezier in Maleisie.

Roy Herrebrugh

• Marjolein

Kan je me ook zeggen waar je de vlucht hebt gevonden en met welke maatschappij je vliegt?

groetjes marjolein

• conny

Hallo Marjolein,

Ik heb dit tiket gekocht via http://www.devriesreizen.nl en we vliegen met Emirates, dus via Dubai, maar de wachttijden vallen nogal mee. Trouwens ik besteed liever dit geld ter plaatse. Wij boeken juist het vliegtuig omdat we er anders niet kunnen komen. Dus comfort of niet, als we er maar geraken, dat is voor ons belangrijkste.

Groetjes,

Conny

ps: ik kan je binnenkort wat meer vertellen over de service van devries reizen, daar wij onze tiketten voor december ook langs hen hebben besteld (500 € voor Bangkok met Bangladesh airways). Tot nu toe loopt alles nog goed.

• Trooper

Vanuit Duitsland??Ik geloof dat ze daarvandaan vliegen of Belgie?

Groetjes

• conny

Inderdaad Trooper, vanaf Dusseldorf, maar voor ons blijft dat gelijk omdat wij ongeveer een 35 km van Maastricht af wonen, dus in afstand is Dusseldorf zelfs nog beter dan Schiphol

• Trooper

Ja, dat is wel lekker,wij moeten dan nog eerst 2,5 uur rijden ,heen is niet erg,maar als je terugkomt ben je kapot.Ik woon 5 min. bij Schiphol vandaan dus……,maar die prijs is niet gek met Emirates,die is beter dan alles bij elkaar geloof ik?

Ga je rechtstreeks of via Dubai??

Groetjes

• conny

via Dubai, goed om te shoppen hé

• Trooper

Ja idd gaaf.Op het vliegveld alleen al en als je een lange stop hebt zit je vlak bij een giga groot winkelcentrum dus lekker shoppen.Ik ben daar geweest en ga er weer heen .Echt een andere wereld.

Groetjes