Naar Maleisië!!!

• Ientje

Op 8 december is het zover! Dan gaan mijn vriend en ik naar Maleisie! Op 1 januari reizen we weer terug. Ons vage reisplan is eerst een paar dagen Kl. Dan met de bus via Malakka naar Singapore. Daar ook weer een paar dagen blijven. En dan willen we naar Langkawi en Penang. Rond de 29ste weer terug naar KL om te shoppen. Wat ik vragen wil is:

1. Is er een directe vlucht van Singapore naar Langkawi?

2. Moet ik in Nederland al overnachtingen boeken voor Singapore en Langkawi? Waarschijnlijk willen we kerst vieren op Langkawi.

Alvast bedankt! Groetjes, Ientje

• Sebastian (PJ)

Hallo Ientje,

1) Er is geen directe vlucht van Singapore naar Langkawi. Je kunt een vluvht nemen van Singapore/Johor Baru naar KLIA en dan overstappen naar Langkawi.

2) Het is me opgevallen dat via internet hotel boeken is altijd goedkoper! Ik zal in jouw geval via internet doen, gezien de tijdtip jullie hier zijn en ook niet teleurstellen… rond de kerstdagen zal eens druk wezen.

Succes,

Sebastian

• Harmke

Ik ben vorig jaar van Singapore naar langkawi gevlogen met silk air. Het is dus wel degelijk mogelijk om direct van singapore naar langkawi te vliegen.

• Sebastian (PJ)

ops… ik heb me vergist.

Ik heb gisteren een vlucht ontdekt dat is van Johor Baru direct naar Langkawi met AirAsia…. Deze is vanaf december in service.

Groeten,

Sebastian

• Ientje

Dank jullie wel voor de hulp!