auto met chauffeur

• Amy Wassing

We gaan in februari naar Maleisie en willen graag rondreizen met een auto met chauffeur.

Daarvoor zijn we op zoek naar betrouwbare adressen om een auto met chauffeur te boeken. Startpunt zal Kuala Lumpur zijn.

Wie kan ons helpen aan een adres in Nederland of in Maleisie ?

• Trooper

Auteur: Trooper (—.cable.wanadoo.nl)

Datum: 25-10-2003 15:46

Ik heb het e-mail adres van zijn dochter in Maleisie en daar kan je evt een e-mail naar toe sturen of evt naar het e-mail van zijn broer in Holland wat ik al eerder hier neer had gezet.

Zet ook evt een vluchtnr in de e-mail op welke datum en tijd,dan ziet hij het verder in Kl en kan je afspreken waar hij wacht .

Nogmaals een hele goede vriendelijke chauffeur,die eerder wil helpen dan dat hij er aan verdient.Hij werke bij een pvc bedrijf,maar mocht niet meer ivm zijn longen en werd taxi chauffeur,maar echt geen vetpot.Hij is in dienst van een taxibedrijf en moet elke dag van zijn inkomsten een bep.bedrag aan dat bedrijf afgeven.

Het e-mail adres is :

nathasna@tm.net.my

Het tel nr in Kuala Lumpur is 0060 361873310 .Zijn naam is Tony.

Je kunt ook evt e-mailen naar zijn broer in Nederland via chasmi@planet.nl

Je kunt hem een mailtje sturen voor zijn tel nr en hem dan bellen,hij heeft elke week contact met zijn broer.Hij is niet duur en echt heel vriendelijk en beleefd en spreekt heel goed engels

Succes

Groetjes

.

• conny

Trooper,

Hoeveel vraagt deze chauffeur, want wij zouden wel beroep op hem willen doen tijdens onze vakantie van juli 2004.

Wij hebben in Thailand ook reeds ervaringen met een chauffeur/gids en dat valt reuze mee, zo goed dat we met hem terug hebben afgesproken voor onze reis in december. Die betaalt zichzelf eigenlijk terug, want hij weet perfect waar je moet zijn om iets te zoeken of te eten, zodat je eigenlijk minder geld uitgeeft tijdens de reis. Wij hebben hem zelfs de hele reis meegenomen om gaan te eten. En dan kostte dat nog geen 10 € voor 3 volwassenen en 2 kinderen (goede eters), dranken incl. Als we in het hotel dienden te eten, betaalden we veel meer. En anders geef je ook nog heel wat uit aan taxi e.d. (vele kleine beetjes maken samen 1 groot, maar dat rekent men niet)

groetjes,

conny

• Trooper

Hij rekende 20 ringit per uur =ong 5 euro.Hij was met ons mee gegaan naar Batu caves,mee naar boven,alles uitgelegd,dus daar heb je ook plezier van.Voor de korter stukjes rekende hij ook niet veel.We hebben hem uiteindelijk ook meer gegeven aan het eind van de dag.

Groetjes

• Sebastian (PJ)

Hallo Amy Wassing,

Auto met chauffeur bedoelt je alleen in KL of ook naar andere staten?

Groeten,

Sebastian

• Amy

We willen zelf een route uitstippelen en per auto met chauffeur afleggen. De route is in grote lijnen :

-Kuala Lumpur

- Malakka

- Cameron Highlands

- oostkust

- langs de noordgrens naar Penang

Van Penang vliegen we weer terug naar Amsterdam

• Sebastian (PJ)

Hallo Amy,

Wel eens nagedacht om zelf te rijden? Zonder chauffeur? Het is namelijk stuk goedkoper dan met chauffeur! Uit mijn ervaring zijn de wegen van Maleisie tot zeer goed te noemen, ook kunt je hiermee zelf de tijd en afstand zelf bepalen.

Met chauffeur of zonder chauffeur scheelt toch RM120 tot RM150 per dag, stel voor dat je hier 22 dagen blijven… even rekenen: 150 x 22 = RM3300. Dat is meer dan 760 EURO's!! Ik heb de hotel kosten voor de chauffeur nog niet gerekend… Ik stel voor om eens na te denken om een auto te huren en zelf te rijden.

Heb je nog vragen? Ik hoor 't wel.

Groeten,

Sebastian