Danny en Netty

• Sebastian (PJ)

Eergisteren heb ik Danny en Netty ontmoet in KL, we hebben gegeten in China Town. Totaal verrast zag ik ook Josette en Marco in dezelfde restaurant eten!! hahaha… Leuk om eens zo veel nederlanders bij elkaar te zijn in KL. :) We hebben ook veel gelachen.

Ik moet zeggen dat Danny en Netty zeer aardig en nette mensen zijn. Danny is een Maleisie kenner, hij komt hier ook vaak… ongetwijfeld zal ik ze wel vaker ontmoeten in het toekomst. Nog veel plezier in Kuantan :)

PS voor Marco: FC TWENTE staat wel boven FC UTRECHT, wie doet 't nou beter? hahaha…

Groeten,

Sebastian

• Danny

Zoals Sebastiaan al schreef, KL is een stad vol verrassingen, als je ervoor open staat kom je zoveel mensen tegen van zoveel nationaliteiten.

De mensen zijn er vriendelijk en behulpzaam (bedankt Sebastiaan) en laat je niet afschrikken dat het een moslim land is. Het is niet achterlijk.

In mijn ogen is KL te westers, voor een eerste kennismaking uitstekend, maar heeft de oostkust nog het originele. Ook zonder maleis kun je je verstaanbaar maken, een half woord engels en handen en voeten en een glimlach doen wonderen.

Groetjes uit Kuantan, Danny en Netty

• snip

dacht dat jij diep in je hart een FEYENOORD supporter was BAS!!!!!

Wel super voor je dat je steeds meer nederlanders ontmoet…. kan je je taal achterstand weer een beetje bijwerken….;-)))

• Sebastian (PJ)

Snip,

Feyenoord vorige UEFA thuis wedstrijd doet me nog steeds pijn! Wie krijgt nou na 2 minuten een rode kaart? Toch maar voor FC Twente, die speelt geen UEFA Cup. :p

• Sebastian (PJ)

Danny,

Denk niet dat ik in Kuantan zal komen dit weekeinde, ik bel je nog wel…

Groeten,

Sebastian