geld wisselen

• derk

een kennis van mij is op vacantie geweest in maleisie en heeft voor ongeveer 160 euro aan maleisie's geld over gehouden .Nu vlieg ik in dec naar thailand is het dan mogelijk om het daar in te wisselen voor thaise baht. b.v.d derk

• ozzietukker = backpacktukker

Ehm ja en nee

Officieel niet, en zeker niet bij de banken, want dat zijn officiele instellingen, en aangezien je de Maleisische Ringit officieel niet mag wisselen buiten Maleisie is het niet mogelijk.

Ga je echter naar Had Yai (Zuid-Thailand) of Sungai Kolok) zijn er wel enkele wisselkantoortjes die het (tegen een weliswaar slechte koers) kunnen wisselen voor jouw…. om je daar Thaise bathjes voor te geven.

Hoeveel is het precies in RM?

• derk

dat weet ik nog niet maar zodra ik dat weet dan meld ik het wel alvast bedankt voor de moeite

groetjes derk

• derk

het zijn er 659 mr en volgens hem is dat ongeveer 160 euro

• ozzietukker

Het zal dan overigens wel 659 RM zijn, ongeveer 158.19 Euro, dus inderdaad 160 Euro…. Tja als je er voorlopig niet naar toe gaat zit je mooi met dat bedrag….

Eventueel wil ik het wel overnemen…..

• derk

dat zou mooi zijn als je het over wil nemen. maar ik vlieg op 14 dec naar thailand als je in de buurt van arnhem woont ken ik het zo komen brengen, groetjes derk