Pakkettendienst

• Jeroen

Hoi, wij hebben vanuit het postkantoor van Tana Rata (Camaron Highlands) i.v.m. onze reis een pakketje met kleding,souveniers,etc opgestuurd naar Nederland, dit is per boot gebeurt maar er is hede ten dage nog niets aangekomen, zijn er meer mensen met deze ervaring en wat hebben jullie nog ondernomen om je pakket op te sporen en alsnog te ontvangen.

Gr. Jeroen

• Marjolein

Wanneer heb je het verstuurd?

• ozzietukker

Belangrijker wat.

Want cd'tjes of dvd'tjes worden nog wel eens onderschept….

of etenswaren….

• Roy Herrebrugh

In oktober heeft Sebastiaan vanuit KL een pakketje naar mij toegestuurd (ook per boot) Dit pakketje heb ik tot op heden nog niet ontvangen. Veel kan je vanuit Nederland niet doen. Je hebt daarvoor een zogeheten “consignment note” nodig waarin informatie staat over verschepingsdatum, naam schip, vrachtbriefnummer etc.

Deze info. is natuurlijk wel te bevragen bij de verzender in Maleisie echter ik vraag mij af of je dan nog veel wijzer wordt van het verloop van je zending. Het is maar gewoon afwachten of je zending aankomt, zoniet dan is het ergens tussen “de wal en het schip” beland.

• Roy Herrebrugh

Even een tip voor het versturen van CD'tjes en DVD'tjes.

Neem uit Nederland (bij de postkantoren te verkrijgen) de speciale mapjes voor verzending van deze schijfjes mee (vroeger had je ze ook voor diskettes) en verstuur ze in een aan jou zelf geadresseerde enveloppe.

• Koen

Ik heb verschillende pakketjes van uit maleisie gestuurt en zijn allemaal aangekomen.

dit kan wel een half jaar duren!!!!!!!!!!!!!!!!!!

En als ze nooit aankomen (Wat ik me niet voor kan stellen) dan heb je dus gewoon pech gehad.

Maar uit ervaring weet ik dat het vaak bij de Tpg fout gaat.

Als ik vanuit bangladesh pakketjes kan sturen (en dan denk je echt die komt niet verder dan de eerste prullenbak) Moet het vanuit maleisie zeker lukken.

Heb geduld zal best wel aan komen.

• ka

hoi jeroen!

wij hebben ooit een pakketje verstuurt uit thailand, ook met de boot.

het duurt ong. 2 a 3 maanden voordat je het thuis krijgt….dus als het nog nietzo lang geleden is…is er nog hoop……

suc6

• Jeroen

Dat is op 25 november 2002 geweest.