tips gevraagd voor leuke vakantie in maleisie

• Daniëlle

Hallo,

Wij willen in de periode juni/juli naar maleisie. Wie heeft er tips over mooie plekjes/hotels/bezienswaardigheden/het weer/rondreizen etc. Alvast heel erg bedankt voor je reactie! Alle tips/ervaringen over maleisie zijn welkom.

• martijnenherma

Hoi Danielle.

we hebben nog geen tips voor je omdat we deze maand voor het eerst naar maleisie gaan. Als we terug zijn zullen we wat tips sturen van onze ervaringen en onze internetsite zodat je foto's en reisverhalen kunt lezen.

Groetjes Martijn en Herma

• netty

Hoi Danielle

Als je even tijd hebt kun je een heleboel vinden op dit forum, je moet even de tijd nemen om het door te lezen, verder raad ik je aan om even langs de bibliotheek te gaan, kun je reisboeken lenen, als je lid bent!!!!

Verder ligt het aan wat je wilt, waar je van houd en met hoeveel mensen je gaat.

Ook moet je niet vergeten dat je zelf ook iets moet kunnen ontdekken, vele malen leuker dan een glad pad belopen.

Groetjes Netty

• Roy Herrebrugh

Hoi Danielle,

Vraag wat gidsen over Maleisie op en je haalt er best wat aardige tips uit.

Daarnaast biedt dit forum, zoals Netty ook al aangeeft, ook heel wat info.

Verder zou ik eens de site van bert van herwijnen bezoeken. Kan je een heleboel nuttige tips en info. uit halen (bvanherwijnen.nl)

Ook de Insight Guide over Maleisie is een prima naslagwerk waarin je heel veel te weten kunt komen over Maleisie.

Natuurlijk wil ik jou graag “en detail” informeren. Het voert echter te ver om dat hier in het forum te doen. Dus wil je nog meer weten mail mij dan gerust royjohn_7@hotmail.com

• Roy Herrebrugh

Hoi Danielle,

Vraag wat gidsen over Maleisie op en je haalt er best wat aardige tips uit.

Daarnaast biedt dit forum, zoals Netty ook al aangeeft, ook heel wat info.

Verder zou ik eens de site van bert van herwijnen bezoeken. Kan je een heleboel nuttige tips en info. uit halen (bvanherwijnen.nl)

Ook de Insight Guide over Maleisie is een prima naslagwerk waarin je heel veel te weten kunt komen over Maleisie.

Natuurlijk wil ik jou graag “en detail” informeren. Het voert echter te ver om dat hier in het forum te doen. Dus wil je nog meer weten mail mij dan gerust royjohn_7@hotmail.com

• Ed

Ik ben zelf al een aantal keer in Maleisie geweest, even heel summier wat tips:

in onze winterperiode is het af te raden om naar de oostkust eilanden te gaan, ivm“wet monsoon”.

Ik heb hier een aantal leuke tips:

-cameron higlands; bezoeken van theeplantages, oerwoudtocht etc.mooie omgeving, rustig . heel mooi heuvelachtig, bijna schots(zeker met de oude hotels in koloniale styl)

- het eiland pangkor, erg mooi, kleine hutjes vlak aan zee.. meer voor strandvakantie

-elephant orphanage een paar uur rijden van kuala lumpur

-vuurvliegjes in kampung Kuantan

-teman negara het oudste regenwoud ter wereld

-china town, avondmarkt in kuala lumpur