cosmetisch surgery

  • hansje

    Weet iemand iets over cosmetisch/plastisch chirurgie of dental clinic in malaysia? Ben toe aan een nieuwe kroon en ooglidlifting.

    hansje

  • Jannie

    Ik ga er vanuit dat jij inmiddels je behandelingen al hebt ondergaan. Maar voor iedereen die verder op zoek is naar informatie (net als ik) over plastische chirurgie in Maleisie, én andere landen raad ik ej aan deze website te bezoeken: http://idealbody.nl/blog/plastische-chirurgie-in-het-buitenland-waar-moet-je-op-letten

  • Olaf uit KK

    Beste Jannie,

    Neem aan dat je toch meer info kan vinden op het internet, dan die ene site van idealbody?

    Deze site is erg negatief over ingrepen in het buitenland. Verders veel info over alle mogelijke ingrepen en heel weinig info over buitenland, enkel de waarschuwingen, “en doe het toch vooral in het dure Nederland”. Het is goed om te lezen en ik sta zeker achter alle waarschuwingen, maar… dat is niet de vraag die in 2005 gesteld werd. Ik vind in jouw link, dus geen info, over plastische chirurgie in Maleisie.

    Even googlen (want ik heb zelf geen verdere interesse) levert mij deze link op: http://www.beautiful-holidays.com/

    Hier vind ik wel info over plastische chirurgie in Maleisie.

    Hier kun je alles laten regelen, in Maleisie, vlucht, transfers, hotels, en de operatie.

    Hoop dat je hier wat aan hebt.

    Vriendelijke groet,

    Olaf.

    Ps, ohh en Jannie, of mag ik je ook Benne noemen? Ben je echt zelf geinteresseerd in Maleisie?

    Bij IdealBody.nl is Benne verantwoordelijk voor relatiebeheer en de content van de site. Benne is ook oprichter van de website Gezonder-Afvallen.nl.

  • loka

    Chirurgische ingrepen zijn een zeer serieuze stap om de conditie van de huid te verbeteren. Het is immers voldoende om alleen de juiste verzorgingscosmetica te kiezen. Persoonlijk vond ik de mijne op deze site Skinlist. Er zijn echt hoogwaardige cosmetica die de conditie van de huid helpen verbeteren zonder chirurgische ingrepen