online inchecken bij MAS?

• Natalie

Hoi,

Meestal ben ik heel handig in het uitzoeken, maar bij MAS op de site (en op het prikbord) kan ik het niet vinden: kun je 24 of 48 (of langer) van tevoren online inchecken en een stoel kiezen? Of, is het handig bij boeken een preferentie (bij het raam/gangpad/stoelnummer) op te geven?

Misschien heeft iemand hier ervaring mee. Anders wordt het gewoon bijtijds op Schiphol aanwezig zijn en hopen dat we (in ieder geval) naast elkaar zitten.

Alvast bedankt voor de hulp.

• Anne

Onze ervaring is dat het wel kan maar hoe? Toen wij bij MAS bijvoorbeeld de terugreis ruim 5 uur van te voren incheckte (door overstap) waren alle goeie plekken al bezet. De dame achter de balie zei toen dat je 24 uur voor vertrek online kan inchecken. Maar hoe/waar weet ik vooralsnog ook niet. Suc6!

• Saar

Met de tickets die wij hadden bij MAS waren de zitplaatsen al vastgelegd. Wij hadden onze voorkeur moeten aangeven bij het kopen van de tickets.

• Heleen

Dat was bij ons ook zo. We wisten niet dat we het vantevoren hadden moeten aangeven. Aangezien ik een man heb van dik 2 meter heb ik MAS gebeld om te vragen of dat omgezet kon worden. Zij raadden ons aan om vroeg in te checken en als we geluk hadden kon het nog wel omgezet worden. Op de heenweg is dat gelukt en zaten we bij de nooduitgang. Terug iets minder geluk, toen zaten we achter de toiletten. Dus wel iets meer beenruimte, maar het houdt niet over…