Bericht aan Sebastiaan (PJ)

• Jordan

Hey Sebastiaan!

Ken je de naam nog…Jordan? Het is denk ik 2 jaar geleden dan ik je gezien en zo'n beetje gesproken heb. Ik ben in 2005 met mijn vriendin, Cris, voor 3 maanden naar Maleisie geweest en we zijn via dit prikbord in contact gekomen. We hebben helaas daarna weinig tot geen contact meer gehad terwijl we dat toendertijd wel hadden afgesproken maar je weet hoe dat soort dingen gaan…maar ik heb het foto-album weer laatst tevoorschijn gehaald en moest weer aan de gezellige leuke tijden denken die wij hebben gehad, vandaar dat ik je graag weer eens zou willen spreken en kijken hoe het met je gaat…als je interesse heb kun je mij mailen via deze link…

Ik hoor het wel!

Groetjes Jordan

• Olaf

Beste Jordan,

Heb Sebastiaan al een tijdje niet meer op het forum gezien. Ik zal hem een sms'je sturen en zeggen dat er een berichtje voor hem op het forum staat, dan… zal hij vast wel reageren.

Groet,

Olaf uit KK Sabah.

• Sebastian nog steeds in PJ

Jordan tjonge jonge.. dat is wel een verrassing voor me. Inderdaad al 2 jaar geleden dat we elkaar ontmoeten, in dat 3 maanden jullie hier woonden zaggen we elk 3 a 4 dagen, hoe vaak heb ik jullie 's avond van school gehaald? Natuurlijk ken ik je nog. Wel 1 dag voor jullie vertrek kreeg ik dat stomme ongeluk met Paintball Game, ik ben immiddels al helemaal geneest en hebt ondertussen ook al een paar keren meer gespeeld. hahaha..

Vorig maand reed ik in de buurt waar jullie hebben gewoond, toen dacht ik nog aan jullie.. hoe zal Jordan en Cris daar hebben in holland. Ik dacht nog, zal dat ontduegend jongen geen kriebels hebben van maleisie?? hahaha.. herinderd je nog van het mooie uitgaand leven hier?

Goed, ik heb zo'n gevoel dat je me iets willen vragen, stuur me maar een mailtje. Of nog beter.. bel me maar, dat doet Snip altijd.

Groet,

Sebastian

Olaf, nogmaals bedank voor jouw sms.

Saya akan belanja minum kopi kalau kita jumpa. :D

Groet,

Sebastian

• Jordan

Tof van je dat je dat voor me hebt gedaan…en je had gelijk, hij reageerde daarop…super van je!

Groetjes Jordan

• Jordan

Hey Sebastian…leuk dat je reageert op mijn berichtje! En dat je alles nog zo in detail kan vertellen…dat geldt ook voor mij hoor (en voor Cris natuurlijk)

En die stapavonden waren natuurlijk super leuk…haha ik heb wel genoten van die avonden met mijn grote ‘broer’ haha!

Maar je had het gevoel dat ik iets wilde vragen aan jou…nee hoor, ik was gewoon benieuwd hoe het met jou ging en of je die mooie tijden nog kon herinneren???

Ik zou je ook graag willen bellen maar dat gaat helaas niet…ik heb je nummer niet meer, dat is ook de reden waarop je niets meer van me hebt gehoord haha

Maar als je mij je nummer mailt dan kunnen we verder babbelen!

Mijn mail is jordan_lee1983@hotmail.com

Ik hoor snel van je!!!

Groetjes Jordan

goed Jordan,

we gaan verder met mailen.

• Jordan

Is goed Sebastian…ik hoor je daar dan wel!

Tot snel dan

• Jordan

Hallo Olaf of Sebastiaan!

Daar ben ik weer: Jordan! Ik ben weer eens in Maleisie en zou graag weer in contact willen komen met Sebastiaan zodat we weer wat herinneringen kunnen ophalen. Wie weet kan Olaf dit keer ook meekomen, gezellig toch?

Dus, Olaf of Sebastiaan…als jullie dit lezen: "Laat even iets weten, ik ben er nog tot 9 december.

Groeten Jordan

• Olaf uit KK

Beste Jordan,

Ik ben er nog altijd, maar… Sebastiaan, geen idee waar hij uithangt.

Inmiddels ben ik verscheidene keren van telefoon verandert, en.. zie dat zijn nummer niet meer in mijn nieuwe telefoon staat.

Ik kan je dus niet verder helpen.

Mocht je naar Sabah, Kota Kinabalu reizen, dan.. ben je welkom.

Vriendelijke groet,

Olaf.

Goh.. dat was me nog eens een tijd, Eric, Sebastiaan, Ilya, Saar, Marjolein, en vele anderen haha, we hadden toen een mooi clubje hier op het forum. Dat is alweer jaren geleden, denk 2004/2005.