scratchkaart

• Rita

5 februari is het zover en gaan we voor 3 weken naar Maleisie. Ik heb gelezen dat we om goedkoop naar Nederland te bellen het beste een scratchkaart kunnen kopen. Moet ik de kaart nu in 1x opbellen of kun je met hetzelfde nummer en pin meerdere keren bellen? Misschien weet iemand ook of het klopt dat de tijdsduur van bellen niet verschilt of je naar een mobiel of vast nummer belt. Ik las dat op een site en het lijkt mij niet logisch.

• nieboer

gelezen:voor 10 euro kun je ong. 50 min.bellen naar vast nr. in ned. maar waar haal je die kaart?

• Ilya

Bij heel veel kleine souvenirshops kun je de scratchcard al kopen. Je kunt ook een prepaid kopen, koop je voor RM10 zonder beltegoed. Even een RM30 opplussen en je kunt lekker bellen. Ik weet eerlijk gezegd niet meer of je nog steeds exact voor ongeveer RM50 ook daadwerkelijk 50 minuten kunt bellen. Ik heb hier nu een abonnement. Ik bel overigens alleen nog maar via Skype via internet; maargoed dan moet je wel een mobiel of laptop bij je hebben (die op het internet kan).

Succes!