Geachte,
Vanmorgen ben ik met KLM geland in Schiphol. Mijn vlucht kwam van Bali via Singapore.naar Shiphol om vervolhgens de reis te eindigen in Zaventem.
Eerder tijdens mijn verblijf in Bali kreeg ik bericht van een sterfgeval .
Mijn verdere vlucht naar Brussel zou pas zondag 26 aug. zijn.Dus ik zou de begrafenis niet kunnen bijwonen vermits die zaterdag 25 aug. om 11u plaast vond..
Ik besloot om mijn laatste stop in Shiphol te doen en me met de taxi naar de kerk in Geel (België) te brengen om de Uitvaart om 11u bij te wonen.
In Denpasar werd mij gezegd dat de de bagage tot Brussel zou gebracht worden wat ik helemaal niet wilde maar er werd mij verzekerd dat ik een regeling kon treffen met het grondpersoneel in Shiphol.
Ik heb mij in Shiphol naar de ticketbali begeven waar mij een som van 275 € werd gevraagd om de handeling te doen.
Vermits mijn taxi mij stond op te wachten heb ik na veel onheil mijn bagage moeten achterlaten.in Shiphol
Zondagvoormiddag 26 augustus wil ik met de taxi terug naar Shiphol komen om alsnog mijn bagage te komen halen.
Het betreft een reiszak van het merk Samsonite in kaki kleur. Het lavbel vertoont het Belgisch vlag
adres :
Vangheel Sophie
Retieseweg 44-77
2440 Geel
België
Waar moet ik mij begeven om mijn bagage af te halen ??
Kan er voor deze noodsituatie een regeling getroffen worden zodat ik de kosten niet hoef te betalen.
Ik ben een regelmatige klant die gemiddeld 6à7 x per jaar internationale vluchten doet met KLM. Ik hoop dat hiermede rekening gehouden wordt.
Vermits ik zondag met de taxi moet komen naar Shiphol zou ik graag de wachttijd beperken en ontvang ik van u de informatie waar ik mij moet begeven.
Bedankt bij voorbaat
Sophie Vangheel