langkawi en penang

• j.theelen@planet.nl

deember gaan wij naar maleisie o.a ook naar langkawi en penang. Wie heeft er tips voor overnachtingen ?

• cees

Voor langkawi prima overnachten bij ned.stel.Echt aan te bevelen.

Zie www.langkawi-holidayhouses.info

Gr cees

• devries

Wat zoeken jullie? Wat mag de prijs zijn?

• Petra

Hoi allemaal,

Wij gaan ook in december met 2 personen naar Langkawi. We zitten eraan te denken om op de bonnefooi te gaan, budget hotel. Aangezien ik las dat het hoogseizoen is in Langkawi… is het niet verstandiger om vooraf te boeken? we denken eraan naar Pantai Tengah te gaan, of anders Pantai Cenang…

Bedankt alvast!

Groetjes Petra

• Hans

Hallo Petra,

Beetje afhankelijk van wanneer je wilt komen in december.

Begin valt het nog wel mee maar vanaf de 3de week straten de schoolvakanties en kan het behoorlijk druk worden.

Je vind volgens mij altijd wel een slaapplaats maar de vraag is of dat lukt op Pantai Cenang.

Pantai Tenga moet je vergeten, volgens mij geen budget hotel te vinden daar, allemaal duurdere resorts tenzij jou ideen over budget anders zijn als de mijne.

En lukt het echt niet kan je altijd nog bij ons slapen :-)

groetjes

Hans

• j.theelen@planet.nl

zoek acommodatie aan het strand voor ca 5/6 dagen. Mag basic zijn prijs maximaal 50 euro per nact voor 2 personen

Jos

• Hans

Hallo Jos,

Voor dat budget heb je op Pantai Cenang keus te over maar ik zou wel vooruit boeken want, ik heb het even nagekeken, de schoolvakanties beginnen 20 november tot 2 januari dus je zit er middenin en de locals zitten bij voorkeur ook in de budget hotels.

groeten

Hans

• j.theelen@planet.nl

Bedankt voor jullie adviezen.

Op langkawi ,Mutiara Burau Bay , geboekt. Ben nu aan het zoeken voor penang. Prijzen vallen mij zwaar tegen. Nog bruikbare tips voor acommodatie ??

Groet,

Jos

• Martijn

ik neem aan dat je je goed gerealiseerd hebt dat het mutiara niet echt centraal ligt

aan ned. gezelschap zal het je niet ontbreken, het is een erg gewild hotel bij veel ned. touroperators

• andre

taxi van kost mutiara naar pantai kost 26rm.

is goed te doen het tresort is prachtig maar dat zijn ze volgens mij allemaal wel.

veel plezier ben net paar uurtjes terug