Hoi Bonny,
Je slaapt inderdaad met meerdere mensen in een hutje. In totaal liggen er 3 matrasjes in een hutje en dus kunnen er max. 6 personen in als je 3 stelletjes hebt. Wij lagen met twee andere Ned. stellen in het hutje en dit was geen probleem. Je bent toch de hele dag van ‘s ochtends vroeg tot ’s avonds buiten. Het hutje is inderdaad niet afgesloten maar wij hebben daar geen last van gehad. Voor ons was het juist de sfeer met alles er omheen, de geluiden van de natuur, de geur etc. wat het een super ervaring maakte!! Wat betreft de ranzige matrassen, je krijgt schone lakens als je daar aankomt. Wij hebben in viezere bedden geslapen in Maleisie, hier niets vies gezien. Het is wat primitief, geen douche en stromend water, je toilet doorspoelen met een bakje water maar dat hoort erbij. Voor ons geweldig maar je moet wel voorbereid zijn op een wat primitievere ervaring.
Judith wat betreft het geld, wij betaalden volgens mij 380 ringgit per persoon voor 3 dagen, 2 nachten. Inclusief al het eten, het vervoer en de excursies. Volgens mij waren de tours van olaf duurder maar dat durf ik niet met zekerheid te zeggen. Op de site zie ik de tours van meer dan 2 nachten bij Olaf allemaal boven de 1000 ringgit p.p. Ik weet niet wat zijn tours inhouden dus dat zou je zelf even moeten informeren.
Groetjes Yvonne