Hoi, ik heb n aantal jaar geleden van iemand gehoord dat je op Maleisie,
goedkoop en vlug n bril op sterkte kan laten maken, wie o wie heeft daar ervaring mee
Bvd
Hoi Merel, jammer maar de link werkt niet, kun jij me misschien vertellen, hoeveel ongeveer n bril op sterkte kosten, en houlang je erop kan wachten.
Had jij enkel 1 sterkte of multi-vocaal, en zijn de monturen van n bekend merk.
Heb je ,je ogen daar laten doormeten, of had je n recept vanuit NL mee
Heel veel vragen, hoop dat je er anwoord op weet
Vast hartelijk bedankt, gr Brit
Hoi,
Ik heb minus glazen. Ik ben toevallig vorige week nog even terug geweest. 2 glazen van titanium (sterkste beschikbaar) kost RM400, wat niet bepaald duur is vergeleken hetzelfde type glazen in Nederland. Ze laten hier niet eens de instapglazen zien. Ik heb bij twee verschillende winkels een bril gekocht (Better Vision en Insight). Insight beviel het best. Ik weet niet of het allemaal binnen een dag kan.
Hoi Brit,
4 dagen is idd genoeg, maar als je speciale wensen hebt, hoe eerder je gaat hoe beter.
Ik heb multi-vocaal, alleen voor computer en lezen en was incl. een montuur van EXTE iets van € 200,= kwijt.
Mijn man zag op onze laatste dag in Singapore een mooi montuur en heeft daar in Kuala Lumpur glazen in laten zetten.
Super lichte glazen multivocaal rond de 200 euro (alleen de glazen) hij heeft wel een design montuur en was daar in Singapore ruim € 100,= voor kwijt.
Wij hebben onze ogen bij paris miki laten meten, heb het idee dat ze hier heel kundig in zijn.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?