Langkawi-Cameron Highlands-Perhentian

• Marije

Hallo experts!

Wij hebben onlangs tickets geboekt naar Kuala Lumpur voor april 2010. We zijn nu bezig het reisschema te maken (18 volle dagen). We zijn echte maagden wat betreft het ticket boeken en dan zelf een beetje rondreizen, dus we houden het een beetje simpel en we houden ervan het rustig aan te doen. We gaan eerst naar de F1 en daarna direct met een binnenlandse vlucht naar Langkawi. Vanuit daar zouden we graag even kort ‘afkoelen’ en de Cameron Highlands bezoeken. Vervolgens een paar dagen Perhentian en we sluiten af met nog iets van 2 dagen KL.

Kan iemand mij vertellen hoe ik van Langkawi naar CH kom?

En, van CH naar Perhentian

En dan heb ik natuurlijk ook nog de vervelende vraag of iemand kan aangeven hoe lang de reizen duren (ivm inchecken hotel).

Alvast bedankt voor de info en groet,

Marije

• Jeffrey

Marije,

Je kan 2 dingen doen om van Langkawi naar Cameron Highlands te gaan:

- Vlucht Langkawi-Kuala Lumpur (ongeveer 30 euro met Air Asia) en bus Kuala Lumpur-Cameron Highlands (ongeveer 4 uur)

- Ferry Langkawi-Penang (ongeveer 3 uur) en bus Penang-Cameron Highlands (ongeveer 5 uur).

Ik weet dat er 's morgens om half 11 een bus gaat van Cameron Highlands naar Kuala Besut (vanaf daar kan je de boot nemen naar Perhentian Islands). Het is als ik me goed kan herinneren ongeveer 5-6 uur. Kost ongeveer 15 euro.

• henjani

beste marije,

wij gaan zelf in juni voor het eerst naar langkawi.

wij verblijven op langkawi holiday houses.

de bungalows liggen midden op het eiland,dus niet aan het strand,

en je kijkt uit over de padivelden. ze hebben een mooie site met ook excursies.

voor het vliegen raad ik je aan te kijken op air asia,erg goedkoop,of silkair.

ik weet niet of ze naar jou bestemming vliegen anders moet je gaan

via kl. air asia is een soort ryanair.

succes en een goede vakantie,

henk