Een klein resort op Perhentian Islands?

• e.vanveen

Na wat snuffelwerk hadden we Petani Beach Resort ontdekt! Wat mooi en kleinschalig. Helaas….. ze zitten al vol voor de maand augustus.

Is er iemand die nog een ander kleinschalig resort weet op Perhentian. Niet te luxe dus, maar wel schoon.

Groet,

Esther

• hubaa

Jammer, wij hebben er afgelopen augustus 3 nachten gezeten, echt super. Je hebt verder niks aan deze reactie maar ik wilde het toch even melden :)

• tourists

Hi Esther,

We zijn ook van plan om naar Perhentian te gaan, maar dan in april/mei. Ik heb bij de tripadvisor info gelezen over Petani Beach Resort en het lijkt ons ook erg leuk om daar eventueel te overnachten. Alleen weet ik niet waar je kan boeken cq waar je kan zien of het al vol zit.

Kan je mij laten weten op welke site ik dit kan zien ?

Alvast bedankt,

tourists

• Marije

Hallo,

Wij wilden graag naar Tuna Bay in april, maar dat blijkt al helemaal vol te zitten. Weet iemand een goed alternatief? We willen een fijne locatie en het hoeft niet ontzettend low budget te zijn. Ik kan eigenlijk niet zo snel iets vinden dat vergelijkbaar is met Tuna Bay… maar wellicht zie ik iets over het hoofd.

Groet,

Marije

• e.vanveen

Via google hun site gevonden en toen gebeld. Ze reageren ook op e-mail, hoewel er op dit moment veel resorts gesloten zijn.

Succes!

Esther

• e.vanveen

Wij hebben onze zinnen nu gezet (nu van de zomer Petani vol zit) op Impiani. Ziet er ook erg leuk uit. Valt onder ‘watercolours resorts’. Impiani reageert nu alleen niet: gesloten tot begin februari.

Succes

• Marion

Debbie O'Sullivan

Petani Beach

Perthentian Island

Malaysia

email: debbie.osullivan@gmail.com

• tourists

Hallo Marion,

Bedankt :-) ik zal in het weekend eens kijken of ik ze kan bereiken. Benieuwd of ze nog wat vrij hebben eind april/begin mei.

• yo

hoi

ik heb er ook geboekt voor mei, super geregeld je moet wel al van te voren betalen. mocht je vragen hebben over het hotel dan kan ik je wel antwoord geven heb veel gemaild met Debbie.

gr yo

• hubaa

toch alleen de eerste nacht? En dan heb je het over 25 euro (voor de grote family hut) of zo.