Fireflies and Elephant Sanctuary near KL

• Denise

Volgende week vrijdag en zaterdag zitten mijn vriend en ik in KL en wij hebben onze ogen gericht op 2 excursies die wij via Viator.com kunnen boeken.

http://www.viator.com/tours/Kuala-Lumpur/Private-Tour-Elephant-Orphanage-Sanctuary-Day-Tour-from-Kuala-Lumpur/d335-3705KUL25 en

http://www.viator.com/tours/Kuala-Lumpur/Kuala-Selangor-Fireflies-Tour-including-Dinner-from-Kuala-Lumpur/d335-3705KUL32

Graag willen wij weten of deze excursies ook ter plaatse te boeken zijn. Meestal is dat een stuk goedkoper.

Deze excursies kosten namelijk 300 euro en voor anderhalf dagje vermaak is dat toch best pittig.

Heeft iemand enig idee of dit ook ter plaatse te boeken is of dat je bij bijvoorbeeld het bezoeken van de Elephant

Sanctuary een bus kunt pakken naar (als ik mij niet vergis) Temerloh en bij de Sanctuary zelf eventueel een entree betalen?

Graag hoor ik alle tips!

Groetjes, Denise

• devries

Hoi Denise,

300 euro voor 1 1/2 dag is echt heel veel geld. Je kunt beter zelf een auto huren voor 2dagen, dan ben je veel goedkoper uit. Vast niet meer dan 60 euro.

Bij Elephant Sanctury hoef je geen entree te betalen, het is een vrijwillige bijdrage. Of je gaat vanuit Kuala Lumpur met een taxi naar de Elephant Sanctuary. Je kunt volgens mij ook met de bus naar Temerloh en dan het laatste stukje met de taxi.

Dit alles is veel goedkoper dan 300 euro met viator.com.

Succes!

groetjes Claudia

• Denise

Hoi Claudia,

Bedankt voor de tip. De Elephant excursie zullen we nu zeker met de auto of bus gaan doen.

Voor de Fireflies zoeken we nog even verder.

Gr, Denise

• hubaa

Kuala selangor kan je ook gewoon zelf doen, huur een auto en en 1,5 uur zit je in kuala selangor. De fire flies kan je 's avonds zien bij het het fire fly resort, hutje kost iets van 130 RM geloof ik.

Kan je de volgende ochtend ook nog het nationale parkje bij kuala selangor bezoeken, zitten veel makaken, vogels en als je gelukt heb zie je ook nog slingerapen.