vakantie woning aan de kust

• Pat

Hallo,

Wij( gezin met 5 kinderen van 7 tot 16 jaar) zijn de maand augustus in Maleisie. Wij zijn van plan om 4x een week een huis te huren aan zowel de oost en de west-kust om vanuit dat punt iedere keer de omgeving te verkennen. Wie heeft er ervaring, suggesties, tips, adressen voor het huren van huizen. Wij, maar vooral de kinderen zoeken niet de drukte maar de rust en natuur langs de kustlijn met zon, zee , strand.

Groetjes

Pat

• kees

Sorry, dit is geen antwoord op de vraag maar ik wil even kijken of alles goed werkt hier omdat ik nu 2 berichten zie die nergens op slaan, wartaal dus.

Ik kijk even of dit er wel goed op komt en zal daarna proberen of ik dit kan verwijderen zoniet zal ik een berichtje sturen naar de moderator van de site

Kees

• bernard.bauwens@gmail.com

Hi Pat

je kunt een aangenaam en mooi huis huren in Sabah dicht bij KK vanwaar u Sabah kunt verkennen.

Je kunt deze persoon bereiken op zijn email

marees_2000@yahoo.com

bernard

• malaysia forum guardian

Beste Kees,

Zojuist 100 entrys verwijdert, geen idee waardoor dit veroorzaakt is.

Mocht je nog wat vinden, laat het me weten.

• kees

Op de maleisisch-borneo pagina staan er nog een paar.

Zie de berichten vanaf 5 maart.

• NBB

Hai Pat,

Ik reis met regelmaat naar Mersing. Er zijn daar ruim voldoende huisjes te huur, ook voor kortere termijn. Mersing is een leuk en boeiend standje, een beetje met 1 been in de toekomst en 1 been in het verleden. Grappig om te zien.

Maar daarnaast ligt Mersing tussen twee heel fraaie natuurgebieden. M.n. ten noorden van Mersing is het dun bevolkt, een paar kampungs, that's it. Maar je kijkt je ogen uit in dit gebied, want je hebt er prachtstranden, jungle, rotsachtige stukken, glooiende open vlaktes. Flora en fauna te over. Sterker, de regenwouden daar zijn met 130 miljoen de oudste in de wereld.

Overal is wel wat te beleven. En het eten is hier fantastisch.

Aan de westkust heb je oorden als Penang, Malacca, Port Dickson, allemaal leuk om te zien, maar wat minder natuur en wat drukker allemaal.

Veel plezier.

NBB

• NBB

Oh, ik zie nu pas dat je post uit 2010 stamt…. Nou ja, wellicht handig voor de volgende die een dergelijk tripje wil doen.

NBB

• malaysia forum guardian

Hoi Kees,

Sorry.. ik heb geen rechten voor die pagina.

Heb het doorgegeven, nog geen reactie.