juli 2010

• Melissa

Hallo!

Wij zijn van plan ergens deze week onze tickets voor juli 2010 te gaan boeken.(8 jul-29 jul)

Met Emirates vanuit Dusseldorf vliegen, kwam als goedkoopste uit de bus. (750 p.p.)

Nou bladerde ik door het prikbord en zag een topic over tickets juli 2010 (geschreven in oktober), waar veel mensen adviseerden te wachten tot januari/februari met boeken omdat dan de maatschappijen wel zouden gaan stunten. Die zijn nu ook wel aan het stunten met prijzen, maar dan kan je maar tot 16 juni vliegen.

Wat kunnen wij nu het beste doen? Gewoon maar voor 750 boeken of nog een maand wachten?

Groetjes,

Melissa

• Martijn

emirates kost op dit moment vanaf schiphol 820 euro voor die periode

wie weet komen ze met introduktietarieven

• Henry

ik weet niet of ze uberhaupt gaan stunten voor het hoogseizoen! ik heb m'n tickets in oktober al geboekt, ik heb dezelfde tickets niet goedkoper meer gezien! ik ga met Emirates van dusseldorf naar kuala lumpur met stopover van 3 dagen in Dubai van 23-7 t/m 13-8! ik heb toen 708 euro pp betaald! ik ben blij dat ik eigenwijs ben geweest en ze toen direct geboekt heb!

als ik jou was zou ik ze gewoon boeken voor 750 euro, is een goede prijs lijkt me! goedkoper worden ze niet meer denk ik

• Klarian

Hallo Melissa,

Wij hebben een vlucht geboekt van 25-6 tot 22-7 met Egypt Air vanaf Amsterdam voor nog geen € 600,00

Via W.T.C. gedaan. Na boekin gkwamen we er achter dat het nog goedkoper kan via de website van Egypt Air zelf.

Je maakt wel een tussenstop in Cairo.

Onze dochter gaat daar al op 5 februari naar toe en vertrekt samen met ons ook weer op de 22e juli. Ze was iets boven de € 600,00 kwijt.

Groet,

Klarian

• Rob

Wij zitten met precies hetzelfde “probleem”. Zal ik wachten met boeken of komt er

misschien toch een introductie aanbieding …… voorlopig zijn de aanbiedingen alleen

maar voor vliegen t/m eind Juni. Ik vraag me af of er uberhaupt wel aanbiedingen

komen voor de maanden Juli en Augustus aangezien dit schoolvakantie maanden

zijn. Hoe zijn de ervaringen in de voorgaande jaren ? We doen dit voor het eerst dus

hebben geen idee hoe het voorgaande jaren is gegaan met de zomervakantie periode.

• mikez18

Hoogseizoen is moeilijk. Weinig stunts en het kan vaak alleen maar duurder. Echt ver onder de 700 zou je de tickets niet vinden voor vertrek in juli. De goedkopere tickets zijn vaak met vertrek tot 30 juni of na 15 augustus. Dus je kan in dit geval het beste boeken als je zekerheid wilt hebben aangezien je vast zit met de data.

Egyptair en Emirates kun je niet echt met elkaar vergelijken. Emirates is dan toch echt vele malen beter zowel service als met de vliegtuigen waarmee ze vliegen.