Welk Perhentian eiland, Kecil of Besar

• tourists

Wij gaan half april voor 3,5 week naar Maleisië. We willen eindigen op een mooi eilandje. Welk van de twee eilanden is leuker cq. mooier, Perhentian Kecil of Besar?

Alvast bedankt,

tourists

• tourists

Helemaal niemand die mij wat meer kan vertellen?

• sunflower

Kecil is meer een backpackers eiland, wel gezellig.

Besar is over het algemeen wat luxer en rustiger. We hadden bij Coral View Island Resort een hutje aan het strand, vond het helemaal perfect en zou zo weer gaan.

• Andre

Hoi tourists,

Zonder enige twijfel Besar, Kecil is vrijwel nix te doen alle leuke dingen, snorkelen met haaien en zeeschildpadden worden vanaf Besar gedaan. Zijn genoeg goede backpackersmogelijkheden aldaar, probeer Achmeds's cacins is direkt aan het strand. Airco cabins ca. 100 RM

Veel plezier,

André

• tourists

Hoi André,

Achmeds's cabins kan ik niet vinden op internet wel Abdul Chalet. Bedoel je deze soms?

• Andre

Hoi Toutrists,

You're right het is Abduls Chalet.

André

• beestenbende

ik ben 2 keer op besar geweest,besar is een rustig eiland,veel snorkelen van het strand,bij mamma's place geweesten de reef kies voor de reef,abdul is aan de andere kant ,alles is alleen via bootjes ,zag er ook goed uit ,ben in maart ook weer van plan om die kant van de eilanden te bezoeken ,ook wil ik de andere eilanden gaan bezoeken ,maar misschien dat we eindigen op perhentian ,tot zover nog onze droomeiland.

• annie

Hallo,

Kan iemand mij vertellen of ik op het eiland Lang Tengah in het hotel D'Coconut Lagoon ook m'n euro's kan omwisselen voor Rupiah's ? Of moet je zorgen dat je daar genoeg Rupiah's bij je hebt, want ik neem aan dat je hier niet kunt pinnen..

Alvast bedankt voor evt. reactie(s). Groetjes, Annie

• Tijn

Hallo allemaal,

ik had een vraag(eigenlijk meer dan een).

Ik wil zo rond eind November voor een maand of 3 naar Maleisie gaan. Nou zou ik willen weten of dat een goede tijd is, en wat je zo allemaal absoluut moet zien

en wat weer niet.

Ben benieuwd,

groetjes

• henrike66

Kun je me vertellen hoe Mama's Place beviel? We twijfelen tussen Mama's Place en Abduls Chalet….

Groeten,

Henrike