Hallo allemaal,
Mijn vriend en ik zijn mei/juni van plan om een rondreis te maken. Ik ben zelf alleen een keer voor een overstap in KL geweest:) Wel zijn we enigzins ervaren met zelf rond te reizen, maar boek de hotels altijd wel het liefst vooraf. Zelf zijn we wel gesteld op luxe:), dus hotels moeten wel goed zijn.
Kunnen jullie wat tips geven wat echt de moeite waard is om te bekijken? Ik zat zelf te denken aan KL-Teman Negara-Cameron Highlands-Belum NP-Penang en verder weten we het echt niet. Zeker wat betreft strandvakantie Langkawi? of is het veel te toeristisch? Ook lees ik veel over de Perhentian Islands.
Ook hebben jullie wellicht leuke tips om onderweg te bekijken. Ik had bv nog nooit gehoord van Fire Flies dichtbij KL. Ook zie ik veel Melakka in complete reizen. Als ik lees wat er te doen is valt het me volgens mij een beetje tegen.
Daarnaast zitten we te denken aan Borneo, maar ja welk gedeelte en is het idd erg mooi en authentiek. Zou het jammer vinden als we erheen gaan en je komt voor een soort toneelstukje. Daarnaast tips over autohuur (wanneer kun je het beste de auto huren als je direct na KL naar Teman Negara gaat) en evt. binnenlandse vluchten.
Alvast bedankt!
Groet Saskia