Aan Olaf

• Pisang

Olaf,

Het is alweer een tijdje geleden, October geloof ik, maar toendertijd keek je uit naar je reis naar Bintang.

Ben reuze benieuwd hoe het jou en je family is bevallen.

Pisang

• Olaf uit KK

Beste Pisang,

We zijn 4D/3N weg geweest, ondanks dat het kort was, prima vermaakt.

In Singapore 1800uur aangekomen, en direct door naar de nightsafari, en laat met de taxi over Orchard Road, vanwege de vele kerstversiering, mooi om te zien.

Bintan eiland, ach… heerlijk uitgerust voor 3 dagen, maar.. wel heel toeristisch.

Bij de douane werd ik keurig uit de rij gepikt, familie met twee kinderen, ik help u wel meneer met de visas. Ehh, tja, wel tegen extra betaling natuurlijk, maar.. we waren wel eerder buiten haha.

Prijzen allemaal in SGD, en niet goedkoop. Maar dat is geen probleem natuurlijk, want.. dat weet je natuurlijk van tevoren. De resorts liggen er prima bij, voor mij was uiteraard het zwembad voor de kids van belang, en.. zolang de kids lol hebben, heb ik dat in principe ook. Heerlijk drie dagen zonder internet.

Mooi strand, in de verte zie je Singapore liggen (indien helder weer). Ferry oversteek gaat prima, het is alleen dat wachten altijd bij de douane / ferry etc etc.

Qua resort eiland, en wat je ervan kan verwachten, service, schoonheid, netheid, etc etc, denk alles bij elkaar een 7, en.. dat is prima natuurlijk.

Groet Olaf.

Ps, wel even schrikken om tijdens een drankje savonds, Anneke Gronloh en Marco Borsato op de radio te horen.

• Pisang

Beste Olaf,

Een beetje vertraagd mijnerzijds, maar bedankt voor je verhaal over Bintan.

Ook ik schrok destijds tijdens een drankje op een terras. Ik had niet in de gaten dat ik in rupiah's moest afrekenen!!!

Goed te horen dat jullie je er goed hebben vermaakt.

Groeten,

Pisang