Reisschema

• Yara

Hallo allemaal!

Samen met een vriendin ga ik van 25 juni t/m 14 juli naar Maleisië! (aankomst de 26e in KL)

We hebben al veel gezocht op internet en hebben ondertussen wel een beetje in kaart waar we naar toe willen.

Ik zal hieronder hetgeen opsommen waar we graag naar toe willen… (willekeurige volgorde!!!)

- Kuala Lumpur (al geboekt tot en met dinsdag de 29e)

- Kota Bharu

- Malacca

- Olifanten resort

- Taman Negara

- Cameron Highlands

- Het liefst twee eilanden: Langkawi en Perhention

- Batu Caves

Zoals jullie zien zijn we zó enthousiast geworden dat we nogal veel wensen hebben… Denken jullie dat dit haalbaar is in ongeveer 18 dagen??

Zo ja, welk reisschema zouden jullie ons aanraden? En wanneer het niet haalbaar is, wat raden jullie aan om te schrappen?

Als we moeten kiezen tussen Langkawi en Perhention, welk eiland is dan het mooiste??

Ik weet het, het zijn nogal wat vragen! Hopelijk kunnen jullie ons een beetje op weg helpen!

Bedankt alvast,

Yara

• sunflower

In bijna 3 weken is dit denk ik wel redelijk goed te doen. De Batu Caves is met een taxi heel goed te doen vanuit KL, ivm de klim en de warmte zou ik het 's morgens doen. Wil je op de eilanden echt bountystrandvakantie houden en snorkelen of duiken en verder niets (de Pherentian) of strand, beetje rondrijden en evt wat winkelen (Langkawi). Beide eilanden hebben zijn mooi.