excursies wel of nietbijboeken bij trip naar Taman Negara

• Marion

Wij willen vanuit Nederland alvast een 3-daags arrangement (Full Board & Guide Package) boeken bij reisbureau Han Travel in Kuala Lumpur. (We wilden eigenlijk alleen de accomodatie boeken bij Travellers' Home maar dat was al helemaal vol jammergenoeg en toen kwam ik dit tegen) Heeft iemand hier ervaring mee ? Dit arrangement wordt aangeboden inclusief verblijf in Local villa resort of mutiara resort en ook incl. excursies w.o.Night jungle walk, Night visit to Tahan Observation Hide, tree top hanging bridge-Canopy Walkway, Jungle trekking to Bukit Teresek, Visit Orang Asli village, Boat to shoot the rapids. Zijn deze dingen allemaal goed te doen voor een normaal mens of moet je hier echt een hele goede conditie voor hebben ? We kunnen ook zonder excursies boeken en dan kunnen we alleen doen wat niet te zwaar is, vandaar mijn vraag.

• Mootje

Hallo Marion,

Wij hebben alleen de overnachtingen geboekt bij het Mutiara resort.

Begrepen dat je ter plekke allerlei excursies kunt boeken en dat het dan nog voordeliger is ook, en dat is mooi meegenomen toch ;).

Veel plezier!

Monique

• merel445

Gewoon de overnachting boeken en de rest ter plekke. Aan de overkant van het Mutiara (even de rivier over) bij de restaurantjes kan je alles heel voordelig boeken.

De Canopy walk kan je prima zelf doen en bijvoorbeeld bij regen kan je die night dingen beter laten zitten.

• Andre

Hoi Marion,

Hebben twee jaar geleden het driedaags arrangement vanaf Pulau Besar telefonisch geregeld met Han Travel. Prijzen zijn incl vervoer en niet duurder dan het regelen ter plekke. De genoemde excursies zijn prima te doen, je hoeft geen superconditie te hebben. Wel idd als het regent worden trekkings wat glibbiger, maar genoemde excursies gaan over aangelegde trappen en paden. Veel plezier.

André

• sas

Hallo Marion,

Wat ik niet helemaal begrijp uit je verhaal, ga je drie dagen naar Maleisie?

• Marion

We gaan van 16 maart tot en met 3 april naar Maleisie en willen, na de eerste 2 nachten acclamatiseren in Kuala Lumpur, op 18 maart beginnen met een trip naar de taman negara. Bij het genoemde reisbureau HAN travel kost dit 880 RM pp incl. vervoer, 2 nachten verblijf, en excursies.

• henrike66

Hallo André,

heb je een www-adres van HAN travel?

gr, Henrike

• Marion

website HAN Travel is www.taman-negara.com

• yolan

Hoi marion.

Ik las dat je jullie vragen haddne over boeken daar of hier alles al regelen.

Ik heb zelf voor het laatste gekozen en alles hier geregeld. Heb alles geboekt bij www..travellershome.com

Wij gaan daar 4 dagen en 3 nachten heen.

De prijs die wij hebben betaald voor 4 dagen 3 nachten is: 207,- het volgende zit hier in

* prijs is incl belasting

* Chalet met airco en eigen badkamer

* Inl ontbijt en avondeten

* Night jungle walk,Canopy Walk en teresek hill, Boat trip to lata berkoh, Abai Waterfall, uiteraard kun je ook voor andere dingen kiezen maar dit is wat wij graag willenden doen

* Incl vervoer van KL naat TN en boot trip naar travelshome.

Je moet wel een aanbetaling maar dat is niet veel.

kijk voor reacties op Tripadvisor..

succes….