via Londen naar Kuala Lumpur

• Bonny

Wij zitten er over te denken om met Air Asia naar Kuala Lumpur te vliegen. Nu vliegt easyjet vanaf Amsterdam om 18:15 uur naar Londen met als aankomsttijd 18:20 uur. De vlucht naar Kuala Lumpur vertrekt vervolgens om 21:00 uur. Weet iemand of er genoeg tijd is tussen deze 2 vluchten of wordt dit allemaal te krap? Graag jullie ervaring.

• broosje

Wij zitten in dezelfde situatie. In principe zou je voldoende tijd hebben maar krijg je vertraging dat heb je een probleem.Ik heb het zekere voor het onzekere genomen en een vlucht eerder geboekt.

• ozzietukker

Normaliter heb je voldoende tijd, en als de vlucht zou gaan om 23:00 uur zou ik wel op de vlucht kunnen gokken die om 18.15 aankomt, echter de laatste keer toen ik de connectie maakte had Easyjet toch ook 45 minuten vertraging, en dat is niet heel veel, maar kan je wel stress opleveren in Amsterdam.

Persoonlijk zou ik eerder gaan dat mocht die betreffende vlucht niet gaan je kan terugvallen op die vlucht, want als je te laat bent gaat je vlucht verloren en kost het stukken meer om naar KL te komen.

• patrick

Wij hebben een vroege vlucht geboekt, we moeten alleen uit gaan zoeken wat we deze dag gaan doen.

Hotel met zwembad of naar Cambridge en koffers stallen op vliegveld.

• Trudy

Beste Bonny,

Kuala Lumpur, wat heerlijk zeg! Ik ben jaren terug een keer naar Kuala Lumpur geweest, ik ben toen niet over Londen gevlogen. Op de site goedkoop vliegen naar Londen staat handige informatie over het vliegen naar/via Londen.

Alvast een geweldige tijd toegewenst!

Groeten,

Trudy