Canopy walkway gesloten!

• Belinda

Hellup……

Ik krijg de reispapieren van het reisburo en daar staat opeens een opmerking : de canopy walkway is gesloten (als wij er zijn) wegens onderhoud!!! Dit is toch niet te geloven!!!

Weet iemand hier iets van??

Gr,

Belinda

• Munifer

Welke periode staat er in de brief? :( Ik zal ons guesthouse daar eens mailen. Ik neem aan

dat zij het wel weten!

• Belinda

Tijdens ons verblijf en dat is van 13 t/m 16 april 2010 maar of het nog langer duurt weet ik ook niet.

Ik baal nog steeds…

• sunflower

Ik heb geen info over nu, maar vijf jaar geleden toen wij er waren was een deel van de canopy walkway in onderhoud. Een ander gedeelte was gewoon open, dus hopelijk geldt dat ook voor jullie.

• kees

Ik weet niet welke je bedoelt maar in Poring Hotsprings zijn er 2 dus als er 1 gesloten is

is de ander nog open dus geen probleem

• Belinda

Hai,

Ik bedoel die in Taman Negara…. zijn er daar ook 2??

Gr,

Belinda

• kees

dat weet ik helaas niet

• kees

Neem maar eens contact op met serama holidays, die zitten in Taman Negara.

info@naarmaleisie.nl

Succes

• koecing

Vlakbij het Mutiara resort hangt een canopy walkway in de bomen. Het was leuk om die te belopen, maar in mijn ogen zeker geen must. Ik vond het veel mooier om met een ranger de voettocht op de grond te maken en te leren van deze man, voetsporen, planten etc.

• Ramrod

Vindt en vondt die Canopy walk way in T N wel aardig maar meer ook niet ,beetje over gewaardeerd ,je kan inderdaad beter met een gids een mooie wandeling maken in het TN . Zou er niet al te moeilijk over doen als het gesloten is hoor ,het is niet iets spectaculairs.